Eduard07 Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Ik ben ingegegaan op een aanbod van CDS en betaal nu o.a. het nieuwe maandbedrag voor het Familiepakket. Ik meende dat daar ook zenders uit het voormalig Themapakket bijin zouden zitten. Echter, ik merk daar niets van op de Familiepakketten op mijn 2e en 3e smartcard. Die zijn ongewijzigd gebleven op basis van de €13,50 situatie. Wie kan me uitleggen waarom er geen themazenders bij zijn gekomen? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast wanderer Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Origineel bericht van: Eduard07 Wie kan me uitleggen waarom er geen themazenders bij zijn gekomen? canaldigitaal....logisch toch?
Gast 1664 Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Volgens mij gaat dat pas in zodra de themazenders zijn omgezet naar mpeg4 dvbs2 (deze maand). Dus wel een HD ontvanger nodig voor deze SD zenders.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Als je het goed had gelezen, zie je bij elke zenderpakket staan welke zenders er inzitten.
Eduard07 Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Geplaatst: 6 maart 2010 Origineel bericht van: Henri Aalten Als je het goed had gelezen, zie je bij elke zenderpakket staan welke zenders er inzitten. En als je mijn vraag goed had gelezen, had je geweten dat dit niet de kern is van mijn vraag. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Eduard07 Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Geplaatst: 6 maart 2010 Origineel bericht van: 1664 Volgens mij gaat dat pas in zodra de themazenders zijn omgezet naar mpeg4 dvbs2 (deze maand). Dus wel een HD ontvanger nodig voor deze SD zenders. Dat zal het zijn! Bedankt, even niet aan gedacht. We wachten even af. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Pjotrb Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 CDS had inderdaad beloofd dat het per 1 maart uitgebreid zou worden met de voormalige thema-pakketzenders. Dit is echter uitgesteld tot "medio" maart. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
Gast anko Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 Hier hebben we het "oude familiepakket" en ook daar geen themazenders te zien, al diverse malen met CD contact opgenomen en daar krijgen we te horen dat het moet werken, en dat we een ontvanger een uurtje op SBS6 moeten laten staan voor een nieuwe update. Nou nog steeds geen themazenders te zien. via een kaart van een kennis met het "full" pakket gaan de themazenders wel netjes open. Blijft raar dat de Helpdesk van CD aangeeft dat het gewoon al moet werken.
Eduard07 Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Geplaatst: 8 maart 2010 Origineel bericht van: anko Blijft raar dat de Helpdesk van CD aangeeft dat het gewoon al moet werken. eerlijk gezegd vind ik het "functioneren" van de Helpdesk nog zorgelijker dan het functioneren van mijn smarcard. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen