Ga naar inhoud


Hoeveel HD-zenders ontvang jij momenteel?


SalimRMAF

Aanbevolen berichten

Zou je hieronder misschien kunnen vertellen hoeveel HD zenders je momenteel ontvangt, en met welke abbonementen etc?

 

Ik heb geen digitale kabeltuner, dus moet het alleen doen met DVB-S.

 

Nu zijn het er 24, over een maand of 3 zijn het er een stuk meer: (Ned 2 en SBS6, Veronica, NET5, RTL7, SkyNews HD, RedBull TV)

 

Ik bekijk ze via Astra 1,2,3, Eurobird 28.5 en HotBird. Straks komen er nog Arabsat en Eurobird 9 bij.

 

Het beeld van BBC HD, Luxe TV en ITV HD vind ik persoonlijkst het mooist. Van de betaalde HD-zenders vind ik persoonlijk de "wow-factor" een stuk minder dan bij de 3 zojuist opgenoemde zenders.

 

ZDF, ARD, ARTE, Anixe, BBC , ITV, Astra demo, RAI Demo, NED1, NED3, RTL4, BravaHD, NatGeo, History, een HD, Eurosport, Discovery, Sport 1, Film 1, MTVN, Einsfestival, Servus TV.

 

Dit alles met een maandje gratis CanalDigitaal prof, op een Topfield 7700HSCI met een Seca 3 kaartje en een Aston 1.07 Dual. (bedankt sjaak voor de tips)

 

Waar kunnen jullie zoal naar kijken?

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier is het wat minder, maar de belangrijkste heb ik wink

Das Erste HD, ZDF HD, SVT HD, Arte HD, Anixe HD.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Zelfde pakket HD-zenders. Behalve Ned1 HD, omdat de MaxDigital daar moeilijk mee doet. frown Dit zijn toch de HD-zenders voor een FamilieHD-pakket met Astra 1/2/3 en Hotbird?


Nja, ik heb alleen een HDTV-abbo afgesloten bij CD voor 5 E/maand, maar omdat ik de smartcard heb overgenomen van iemand anders krijg ook ik een maandje waarbij alles open is.

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast marcellux

Ik heb N1/N2/N3/ RTL4/ RTL5/ RTL7/ RTL8/ Eurosport HD/ Discovery HD/ NG HD/ History HD/ MyZen HD en tijdelijk gratis even Sport1 HD ( tot 15 maart). Dit is het UPC HD aanbod.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...