hiskie Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 hallo allemaal mijn zwager komt terug uit de vs heefdt daar 4jaar gewoont en wil voor mij een dm8000 wel meenemen in zijn container deze zijn daar meeer dan de helft goedkoper dan hier dus heel goedkoop. maar kan ik met dit apparaat hier ook wat mee. of hebben we heel andere beeldlijnen of iets dergelijks ik weet dat ze daar ntsc hebben en hier pal systeem maar wat doet die dreambox daar mee kan deze alles aan. spanning zal wel geen probleem opleveren hij kan gewoon een omvormertje meeenemen daarweg van110v naar 230v wie heef hier ervaring mee. gr hiskie
Mumzel Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Hoi Hiskie, Als ze zo goedkoop zijn als jij zegt , kun je overwegen een europese voeding te kopen (ca 70 Euro) en over te zetten,maar volgens mij zijn de geschakelde voedingen van de DM in staat zowel op 110 als 220 te werken(weet ik niet zeker). Werken met een omvormer werkt goed heb ik in het verleden met diverse apparaten gedaan,naar beneden(van 220 naar 110) gaat in ieder geval altijd,andersom wat moeilijker,maar kan wel(stelt hogere eisen aan omvormer). Oh ,en voor die prijs wil ik er ook wel een,of twee,dan los ik het voedings probleem ook wel op! mvg, Mumzel Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.
Mumzel Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 btw,pas op dat het geen clone is !!!!! Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.
Ron Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 De DM8000 komt uit Duitsland, dus die zal in je de USA echt niet veel goedkoper kunnen krijgen en met absolute zekerheid niet meer dan de helft goedkoper, maar hooguit het BTW verschil goedkoper (19% dus). In sommige staten wordt taxfree verkocht, maar als je hem over de grens brengt moet je daar officieel weer BTW voor betalen. Het heeft dus helemaal geen zin om zoiets te doen. Voor wat betreft de voeding is er maar 1 heel simpel antwoord: Er is maar één type DM8000 dus ook maar één type voeding die van 110-240 volt werkt. Ron
hiskie Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Geplaatst: 6 maart 2010 ja het kan natuurlijk ook een clone wezen moeilijk te zeggen hier vandaan maar zal nogwel even zoeken naar de achtergrond van de site. en wat de prijzen uberhoud daar zijn. maar hoe staat het dan met het ntsc en pal systeem of kan deze alletwee aan. gr hisse
boaz Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Voor invoer geldt een vrijstellingsbedrag, vroeger was dat 750 gulden, maar het is wel lang geleden dat ik het gedaan heb. Vrijwel mijn hele stereo in België gekocht (25% BTW en 8% weeldetakt) en bij invoer niets hoeven betalen (per keer een apparaat). Leuk zaken doen zo. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Ron Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Als het apparaat daadwerkelijk minder dan 500 euro kost (minder dan de helft volgens jou) kan het in ieder geval geen origineel zijn. Aangezien er van de DM8000's ook geen clones zijn gesignaleerd, kan je dus alleen opgelicht worden. Gebruik dus je verstand en koop hem hier of koop er geen als je dat te duur is. Ron
Ron Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Dat vrijstellingsbedrag (als het al bestaat) is in ieder geval minder dan 300 dollar dan want ik heb vrij recentelijk een (electronica) product gekocht in California omdat het hier niet verkrijgbaar was en moest over de 309 dollar gewoon BTW betalen aan meneer FedEx. Ron
mereltje Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 In canada is een dm 8000 duurder als in NL Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Ron Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Dat is ook niet meer dan logisch want die moeten vanuit Duitsland naar canada vervoerd worden en dat is niet bepaald gratis. Ron
hiskie Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Geplaatst: 6 maart 2010 ik heb even op het net gekeken naar de site weet niet of ik deze hier mag benoemen . maar hij komt bij colegga forum ook voor daar had iemand hem besteld en nooit gekregen dus ik denk dat het zakkenvullers zijn . was ook te mooi om waar te zijn. ik moet nog maar even doorsparen zodat ik hem hier kan kopen . bedankt voor snelle reacties
Aanbevolen berichten