Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb mijn milo image vervangen door gemini maar ben mijn kanalenlijst nu kwijt. Hoe krijg ik de henk sat lijst er nu op. Ik heb via mijn db geprobeert maar geen suc6. Ik probeer het nu via dcc met deze file henksat_rotating_45e_45w_e1.tar.gz maar er gebeurt niets. Ben al aan het zoeken geweest maar blijkbaar doe ik iets niet goed.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Geplaatst:

Ik doe het met DreamboxEdit

Echter niet met de .tar file , deze gebruik je direct op de DB zelf.

Je moet de .zip file downloaden en openen in DBedit.

Dan met FTP naar je DB oversturen.

Wel ff de juiste instellingen ingeven in DBedit.

Suc6

Dreambox 800,7000,500 , Triax 88 cm , 4 duo Smart Titanium LNB

Geplaatst:

ik heb met de db bewerken henk zat roterende lijst Geupload maar ook na herstart geen lijst. Instellingen staan goed op e2. De basis lijst in Tweelingen is niet om te gebruiken zo slecht. Wellicht moet ik nog wennen aan gemini maar voorlopig ben ik niet echt tevreden en loop ik te klooien met de zenderlijsten.

Bij db edit krijg ik deze melding na uploaden

Starting FTP transfer

Transfer complete

** Sending file "/etc/tuxbox/satellites.xml" **

Starting FTP transfer

Transfer complete

** Sending file "/etc/tuxbox/terrestrial.xml" **

Starting FTP transfer

Transfer complete

Disconnecting.

Disconnected.

Network response: <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>

<e2simplexmlresult>

<e2state>True</e2state>

<e2statetext>reloaded both</e2statetext>

</e2simplexmlresult>

Could not connect to Dreambox on IP adress 192.168.0.75, check the IP address and/or your network.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Geplaatst:

dacht ik ook maar iets werkt niet. Ben intussen met dream edit mijn eigen favorieten lijst aan het maken en dat werkt perfect met up en downloaden. Begrijp niet dat ik henksat lijst er niet inkrijg.

Alfred

Geplaatst:

Ook een vraagje over de Henk sat kanalenlijst. Ook ik heb hem net geinstalleerd via DBedit. De nieuwe lijst staat er in, maar in sommige favorieten lijsten staan zenders als grijs en sommige zenders als N/A. Als ik er op ga staan dan blijkt het RTL4 HD te zijn en hij werkt wel.

Ook al als ik de lijst in DBedit bekijken, dan hebben de zenders (die grijs zijn in de Dreambox lijst) een andere kleur (groen).

Het zit dus al in de lijst voordat ik hem upload.

Iemand een idee waar dit vandaan komt?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen