hd800 Geplaatst: 6 maart 2010 Geplaatst: 6 maart 2010 Misschien een domme vraag,als ik een hdimi kabel door een 5-8 pijp wil voeren,is het mogelijk deze kabel door te knippen en weer te lassen.
Snurker Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Geen domme vraag hoor zoek maar eens naar FP460HDMI maar wel veel draadjes overzetten groeten van Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
satencom Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 kijk hier ook even Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Neouni Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 en als je lange afstanden wil halen met HDMI kan je altijd nog HDMI > UTP > HDMI kasjes zoeken, 60 meter 1080p, 120m 1080i ofzo
ligth011 Geplaatst: 20 maart 2010 Geplaatst: 20 maart 2010 die hdmi connector die jullie bedoelen is een plastic flut ding. Wat ik heb gedaan is de kabel doorgenomen en later met krimp kous aan elkaar gesoldeerd. Let wel erop dat je goed de kabels beschermd. was eerst bij mij een probleem, toen alufolietape gebruikt, nu is het beeld super.
RVP Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 Origineel bericht van: ligth011 waarvan? Van je grote teen........!!! . . . . . . . . . Van je klus natuurlijk.
satencom Geplaatst: 28 maart 2010 Geplaatst: 28 maart 2010 dit lijkt mij geen flut steker hoor maar ja smaken verschillen soldeerbare HDMI connector19pins, zilver, vergulde aansluiting HDMI Stecker Pearl Gold als Montagestecker Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen