Ga naar inhoud

Hoe een stoorzender bouwen voor Digtenne?

Aanbevolen berichten

Gast Merkedesch
Geplaatst:

Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik een stoorzender kan bouwen voor Digitenne??Het hoeft geen professioneel iets te zijn!!

Het moet ongeveer een bereik hebben van een straal van 75mtr. rond mijn huisje!!

Ik weet niet of een GSM blocker hetzelfde effect geeft??

Imiddels is er namelijk "redelijk" ontvangst bij ons op het park van het DVB-t signaal en wordt er eigenlijk op een hele slinkse manier verteld dat de schotels toch eigenlijk er niet meer zo "sociaal" uitzien.!!Of te wel op rotten met de schotels want we zijn geen allochtonen park!!

Ik laat mij dus niet dwingen tot aanschaf van Digitenne..Ik vindt het signaal bij ons bagger!!Ik heb een DVB-t abbo voor in de vrachtwagen en op het park heb ik?En 300zenders minder en geen HD ontvangst en regelmatig storing!!Dus voor mij echt geen optie..

Dus hoe aardig ik ook ben mad

Ik ga even tijdelijk proberen Digitenne uit te schakelen.

Lees graag over het hoe en wat?

Ik plaats dit ook in het knutselhoekje / de rokende soldeerbout

Gr.Merkedesch

Geplaatst:

welke freq zitten deze zneder bij U ?????

Of waar komt het signaal vandaan?

Ik denk dat je wel een dijk van een zender nodig hebt je zal het met een paar milli Watt niet redden.

Maar een AM zender op die freq zonder filters etc moet het klusje kunnen klaren.

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Geplaatst:

probeer eens een oude kabel modulator op de kop te tikken. Knal hier nog eens een dikke versterker achter en stel hem af op de frequentie waar ook het digiteneboeket op uitzend en laat alles maximaal uitsturen. Uiteraard het geheel op een degelijke antenne aansluiten. Ik heb zo wel eens een videoverbinding van 800 meter opgezet.

GSM stoordevices gaan niet werken zij namelijk op andere banden aan het "werk" gaan.

let wel: zenden in deze band is wel illegaal. je moet ook realiseren dat je andere hiermee kunt stiren.

Geplaatst:

NOOIT KWAAD MET KWAAD VERGELDEN, maar accepteer ook eens van anderen willen

groeten van Snurker (PE1Dxxxxx) winksleepsleepsleepsick

( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)

Geplaatst:
Origineel bericht van: Merkedesch
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik een stoorzender kan bouwen voor Digitenne??Het hoeft geen professioneel iets te zijn!!

Het moet ongeveer een bereik hebben van een straal van 75mtr. rond mijn huisje!!

Ik weet niet of een GSM blocker hetzelfde effect geeft??

Imiddels is er namelijk "redelijk" ontvangst bij ons op het park van het DVB-t signaal en wordt er eigenlijk op een hele slinkse manier verteld dat de schotels toch eigenlijk er niet meer zo "sociaal" uitzien.!!Of te wel op rotten met de schotels want we zijn geen allochtonen park!!

Ik laat mij dus niet dwingen tot aanschaf van Digitenne..Ik vindt het signaal bij ons bagger!!Ik heb een DVB-t abbo voor in de vrachtwagen en op het park heb ik?En 300zenders minder en geen HD ontvangst en regelmatig storing!!Dus voor mij echt geen optie..

Dus hoe aardig ik ook ben mad

Ik ga even tijdelijk proberen Digitenne uit te schakelen.

Lees graag over het hoe en wat?
Ik plaats dit ook in het knutselhoekje / de rokende soldeerbout

Gr.Merkedesch

Het zou best kunnen dat al die schotels geen gezicht zijn,maar er is ook zoiets als gso systeem.
In elk geval zou je behoorlijk wat schotels kunne reduceren.
  • Moderator
Geplaatst:

Uit: rund um haus... ?

Zit je in Duitsland?

Dan zou ik deze actie zeker laten.

Binnen de kortste keren staat er een VW busje met een uitschuifbare antenne op het park, en land je achter "zweedse gordijnen".

Digitenne is redelijk storingsgevoelig, een onontstoord bromfietsje of grasmaaier, zonder afgeschermde boegiekap en suppressors schijnt al een destraseus effect te hebben op de ontvangst.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Hoe satelliet minded we hier ook zijn, dit is echt tegen de wet.

Ik raad je aan om het op een andere manier te gaan oplossen, overleg / verplaatsen van de antenne uit zicht / kleinere schotel etc.

Hier komt dus ook een slot op...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.