Gast htpc Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Ik ben een htpc aan het in elkaar zetten en heb nu 3 afstandsbedieningen. draadje Nu heeft de Skystar 2 HD CI een afstandsbediening. Het moederbord ASUS M4A785G HTPC RC en dan heb ik nog een Logitech Harmony 525 Waar zou de voorkeur naar uitgaan en waarom? Elke reaktie is welkom, Geert
Rigolo Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 simple antwoord: de logitech. Deze geeft je veel meer flexibiliteit vanwegen zijn programeerbaarheid. Kan je meteen alle andere apparaten er ook mee bedienen. Gewoon goede activiteiten aanmaken die alles in de juiste stand zetten, dan kan iederdeen er mee overweg.
IvoM Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Geen van alle. Zijn 'oude' infrarood. Moet je nog richten. Moet je niet willen lijkt mij? :-) Ik weet niet of het bestaat maar zoek er een zonder infrarood maar met een zendertje voor op de pc. Bestaat dat?
POLAKS Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 zoekopdracht die ik heb gebruikt: "programmable remote" +radio -Universal Remote MX-350 10-Device Custom Programmable IR/RF Remote Control -MX-950 Aurora RF-IR Programmable Remote er zijn er meer, ze zijn wel duur
Gast octavius Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Ik gebruik onder andere de Gyration remote. Heeft een geweldig bereik. Van beneden kan ik de htpc boven in de slaapkamer bedienen. Bovendien is hij net als een Wii remote beweginsgevoelig en kan je hem zo ook als muis gebruiken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen