Gerrit1967 Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 als ik een filmpje zoek via youtube en deze wil bekijken dan krijg ik de melding could not retrive video url for: youtube_gdata wie kan mij vertellen wat ik precies moet doen
Gerrit1967 Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Geplaatst: 7 maart 2010 Origineel bericht van: decodertje geen youtube maar mytube gebruiken. bedank voor je reactie, maar volgens mij was dat niet mijn vraag
metoo Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 vlc op je pc instaleren, het ipnr van je pc in youtube ingeven ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
boaz Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Origineel bericht van: Gerrit1967 Origineel bericht van: decodertje geen youtube maar mytube gebruiken. bedank voor je reactie, maar volgens mij was dat niet mijn vraag Nee, maar wel de oplossing voor je probleem, namelijk probleemloos YouTube filmpjes afspelen op je box. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Polleke2 Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Waarom zou je het makkelijk doen als het moeilijk kan.
boaz Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Tsja, ook de Vu+ is tenslotte een hobbybox..... VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen