Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: ligth011

als ik in de zoek functie firmware zet kom ik niet veel verder.

Natuulijk kom je dan niet verder, als je bv "auto" ingeeft krijg je ook geen resultaat :D je moet natuurlijk wel een merk of type erbij zetten.
Als je in Google "firmware" ingeeft krijg je ook geen link naar auto decoding firmware van juli voor de Topfield 7710HD pvr met id 23131 te zien. cry
En als je mijn link(18 pagina`s wink ) nu eens gelezen had dan had je deze vraag niet voor de 10e keer gesteld, of wil je soms niet lezen? sick

Ik had links in het lijstje topfield aangevinkt en rechts ingevuld firmware.
En ik had jou link heus wel gelezen dank daarvoor.
Jullie moeten eens stoppen met de nieuwe mensen allemaal vijandige te benaderen, geef ze bv tips hoe je om moet gaan met de zoekfunctie.
Geef anders geen commentaar, want dit topic is ook alweer vervuild met die onzin.
Wordt steeds gezelliger hier.

Geplaatst:
Origineel bericht van: ligth011
Die Fw op de rebox site is die geschikt voor elke TF 7710, ik heb nl id 23131, bedankt

Nee, deze is voor de "Nederlandse" TF7710 met ID 23331.

Maarrrr als je deze inleest in de ID changer, dan kun je daarin 23331 wijzigen naar 23131 (gewoon de ID overschrijven). Saven als 23131.tfd, op een USB stick zetten en in het menu van je TF kiezen voor Installatie -> USB firmware upgrade (zoiets althans).

Is echt binnen luttele minuten gebeurd.

Wel altijd van te voren even je settings veilig weg zetten via Topset o.i.d. Tenzij dit je niets kan schelen natuurlijk.

Garantie tot de deur....

Succes!
JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Geplaatst:

Laat nog even horen of het is gelukt.

Gr

JeDeJe

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Nee, dat hoeft niet perse.

Heb ik voor het laden van de Tsjechie FW ook niet gedaan en het werkt probleemloos.

Gr

JeDeJe

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen