iMikey Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Als ik de info op Canal Digitaal lees bij de zender/kanalenoverzicht, zie ik de zenders Film1HD en Sport1HD alleen bij het film1/sport1 pakket van 19.95 staan, en niet bij het toppakket. Klopt dat, krijg je de HD zenders alleen als een je het film/sportpakket van 19.95 afneemt of krijg je deze zenders ook bij het toppakket van 42.50. DM8000 Vaste opstelling Astra1, Astra2 en Astra3
ASG-60 Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Hier heb ik beeld op bijde zenders met het toppakket. Moet er wel bijzeggen dat ik niet weet of het uitmaakt dat ik ook een HD pakket op dezelfde smartcard heb. Maar volgens mij zit het wel goed met F1S1 HD in combinatie met het toppakket. VU+ Duo 2 (2 X DVB-S) VU+ Duo 2 (1 X DVB-S / 1 X DVB-T)Visiosat BiSat G3 D + 4 Alps TwinVisiosat SMC 100V2 + Moteck SG-2100A + Inverto Black Ultra
allez l'om Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 film1/sport1 pakket maakt deel uit van het toppakket Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
iMikey Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Geplaatst: 7 maart 2010 Af en toe snap ik echt niets van CD. Als je het zenderoverzicht leest staat Film1HD en Sport1HD niet bij zenders in het toppakket. Deze staan alleen bij het Film/Sport pakket van 19.95. Ik zou heel bijzonder vinden dat je geen Film1/Sport1 HD zou krijgen als je het toppakket afneemt maar zo staat het wel op de site. Maar ja zo zijn er meer bijzonderheden aan CD. Heb familie pakket met HD en krijg wel Sport1 incl HD door ... vreemd. DM8000 Vaste opstelling Astra1, Astra2 en Astra3
ASG-60 Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Origineel bericht van: iMikey Maar ja zo zijn er meer bijzonderheden aan CD. Heb familie pakket met HD en krijg wel Sport1 incl HD door ... vreemd. Dat is toevallig een aktie van F1S1. De Sport1 zenders zijn een paar dagen FTV voor CDS leden. (geldt trouwens ook voor andere digitale tv platformen waar Sport1 te ontvangen is zoals bv. digitale kabel). VU+ Duo 2 (2 X DVB-S) VU+ Duo 2 (1 X DVB-S / 1 X DVB-T)Visiosat BiSat G3 D + 4 Alps TwinVisiosat SMC 100V2 + Moteck SG-2100A + Inverto Black Ultra
Gast aart44 Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Origineel bericht van: iMikey Maar ja zo zijn er meer bijzonderheden aan CD. Heb familie pakket met HD en krijg wel Sport1 incl HD door ... vreemd. En nu dan ik heb hier beeld op Film1 HD sinds vandaag op Sport1 HD heb ik al een paar dagen beeld. Andere filmkanalen blijven hier donker. Zouden ze Film1 HD nu vrijgeschakeld hebben hier heb ik het familie pakket en HD pakket.
Elwin Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Met de Oscars is Film1 HD ook te zien voor alle abonnees.
Terradon Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 En dat is al een paar jaar zo, snap dus de ophef niet zo............. Groetjes........ PS, staat ook in de nieuwsbrief die je krijgt van Canal Digitaal....als je er voor aangemeld bent tenminste.
iMikey Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Geplaatst: 7 maart 2010 Ik krijg ook al maanden Sport1 en Sport1.2 op mijn familie abonnement ... dat zie ik ook niet bij het abo staan op de site. Of staat dit niet goed vermeld op de site van CD? Dat Film1 gratis is tijdens de Oscars wist ik, dat dit betekent dat ik een paar dagen Sport1HD erbij kreeg wist ik niet, thanks. DM8000 Vaste opstelling Astra1, Astra2 en Astra3
erik2222 Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Ga lekker zo door met dit soort mededelingen te doen. Dan weet je zeker dat je binnenkort sport1 en 1.2 weer kwijt bent
Terradon Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 zou als ik jou was nu ook maar eens goed oppassen...........nu jij namelijk hier bekend hebt gemaakt dat je nickname hier is gekoppeld aan je cd kaartnummer .....zullen ze jou wel extra gaan controleren. Maar bedankt voor de tip......... :Dik wist dat echt niet :Dde schurken. groetjes...........
iMikey Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Geplaatst: 7 maart 2010 Ik zal het gelijk in dit draadje bekend maken als ik door heb dat CD er achter is gekomen DM8000 Vaste opstelling Astra1, Astra2 en Astra3
Peter F de M Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 Ik kan sport 1hd en 1.2 HD en Film 1HD aan met mijn familie hd pakket. Zit waarschijnlijk gewoon in HD pakket. Toch iets positiefs over Canaldigitaal.
ton2207 Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 Euh.. nee - deze zenders zijn tijdelijk een paar dagen vrijgegeven. Daarom kun je ze nu zien. Wat niet beter wordt, blijft niet goed.
duc748 Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 meer mensen last van vastlopers op de HD zenders van canal digitaal?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen