Gast Geplaatst: 18 juni 2001 Geplaatst: 18 juni 2001 hallo ik heb een vraag over eepromedit2.60<BR>ik begrijp eigenlijk niet helemaal wat de<BR>crd functie in dit progamma doet<BR>ik krijg het maar niet klaar om hier een<BR>crd mee uit te lezen ik heb hier een crd<BR>file 4in 1 waar premiere niet meer in werkt<BR>en zou dus graag de codes daarin veranderen<BR>is dit mogelijk?
harry Geplaatst: 19 juni 2001 Geplaatst: 19 juni 2001 De crd is dan waarschijnlijk niet compatibel met de v35 software waarvoor Eepromedit bedoelt is. Probeer het eens met notepad.
Gast Geplaatst: 19 juni 2001 Geplaatst: 19 juni 2001 De crd's die eeprom edit schrijft (en leest) dienen om eventueel de goldwafer te beschrijven via een tool waar normaal de MOSC kaartjes (originele kaartjes) worden <BR>be(her)schreven. De CRD's zijn niet bruikbaar op die MOSC's en vice versa. <P>groeten<P>De irdeto Lexi of Faq leggen eenvoudig uit hoe de codes uit een crd te interpreteren.<BR>Heb even gezocht, maar tegenwoordig vind je alleen nog "key"sites, ipv goeie faq site.<P>Heeft iemand anders misschien nog een goeie<BR>link naar een FAQ site waar IRDETO uitgelegd wordt? <P>groeten
Aanbevolen berichten