Ga naar inhoud


Is de mens kortzichtig geworden ?


mapi

Aanbevolen berichten

Hoe zit het nu ?

 

Ik woon aan de overzijde van een horecazaak die helaas een week of 2 geleden ter ziele is gegaan....

 

Nu lopen de hele dag mensen erlangs, stoppen , kijken erna en gaan dan aan de deur voelen of hij open is...

 

De gordijnen zijn dicht, deur dicht, geen licht in de avonduren, kortom nog net geen afgebrand dorp...... EN TOCH GAAN DE MENSEN AAN DE DEUR VOELEN.... cry

 

Ligt het aan mij of klopt iets niet met de mensheid.... crazy

 

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zo gek is dat niet.

Als je vaste klant bent geweest in dat cafe dan wil je misschien afscheid nemen of vragen wat er aan de hand is.

Dat het cafe duidelijk gesloten is hoeft niet weg te nemen dat er iemand binnen zit.

 

En misschien waren het wel deurwaarders die aan de deur waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AlanS
Zo gek is dat niet.
Als je vaste klant bent geweest in dat cafe dan wil je misschien afscheid nemen of vragen wat er aan de hand is.
Dat het cafe duidelijk gesloten is hoeft niet weg te nemen dat er iemand binnen zit.

En misschien waren het wel deurwaarders die aan de deur waren.


De vaste klanten zijn het niet, ken ze allemaal :D, was er ook een whistle

De deurwaarders hebben de weken ervoor de deur plat gelopen blushcry

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RVP
Als dit jouw grootste probleem is, heb jij een mooi leven. laugh


Nee dat is het niet, maar de zon schijnt en de kleine ligt in bed, papa zit achter de laptop op sat4all te wachten to meneer wakker word en kijk naar buiten recht naar dat voormalige cafe toe cool. Je moet toch wat whistle

Maar ik klaag niet hoor smile

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dreamlover8000
was dat cafe castel gourmet? of is dat toeval die avatar.


Nee, cafe de leeuw van vlaanderen....
die avatar is van een merk koffie uit malaga.. heeft dus niets met elkaar te maken. aan de overkant hadden ze zelfs die koffie niet... dus geen connectie smile

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel op dit forum geen serieuse vragen!

velen maken een grap omdat ze veelal de vraag niet begrijpen en of geen serieus antwoord willen en of kunnen geven.

 

 

Let maar eens de reaktie's

 

Gr. R@oul

Laat de vogels fluiten en probeer het zelf ook.
Lassen sie die Vögel zwitschern und versuchen sie es selbst auch.
Let the birds whistle their song and try to do it yourself.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kortzichtig is naar mijn mening een verkeerde woordkeuze. Ik denk dat het overgrote deel de afgelopen 10 jaar een stuk achteruit zijn gegaan in hun sociale vaardigheden.

 

De "groep" die nu daar aan de deur komt zijn zeker nog een restje mensen die daar hun sociale contacten nog enigzins onderhielden.

 

Massa's zijn nu fixed focus achter de pc op internet met daar hun "sociale contacten". Cybervrienden noemen ze dat. De terugloop van clanditie in de ouderwetse "kroegen" loopt terug, ook mede omdat er geen nieuwe aanwas is.

 

Blijkbaar is inderdaad alles normaal en gemeengoed. Zondde van ons mooie land. Tot 10 jaar terug zat ik in de kroeg die doordeweeks moest sluiten om 24:00 uur en in het weekend om 02:00 uur. Vaak zaten we dan nog in de kroeg na te keuvelen met de deur op slot en de gordijnen dicht. En mocht de politie een pv'tje uitschrijven dan lapte we met zijn allen het bedrag bij elkaar.

 

Hier in de buurt zijn ook massa's over de kop gegaan en is er één mega-hos-paleis waar ze het moeten hebben van het aantal bezoekers met de entreeprijs, omdat de meeste zich al half in coma hebben gezopen voordat ze er heen gaan.

 

En dan is er giga-veel commentaar dat ze s'morgens van 07:00 tot 12:00 uur een alcohol controle houden. Je moet ze eens de kost geven die onder invloed op maandag op d'r werk verschijnen.

 

Neem mijn eerste regel deels terug....... idd kortzichtig nu ik er zo over zit te denken.

 

Kimble.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: R@oul
Stel op dit forum geen serieuse vragen!
velen maken een grap omdat ze veelal de vraag niet begrijpen en of geen serieus antwoord willen en of kunnen geven.


Let maar eens de reaktie's

Gr. R@oul


maakt niet uit, met een grap wordt het leven veel makkelijker dan alleen maar serinueze :D praat

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: R@oul
Stel op dit forum geen serieuse vragen!
velen maken een grap omdat ze veelal de vraag niet begrijpen en of geen serieus antwoord willen en of kunnen geven.

Citaat:
Off Topic 4 All
Hier alleen chit-chat, meuk, neut en kneuk!

Zie jij ergens serieus bij staan? laugh
Hier dus alleen laughcry:Dcrazy en blush .
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mapi
Ligt het aan mij of klopt iets niet met de mensheid.... crazy

Er zijn zo wel eens van die dagen dat ik:
-Dingen zoek die ik al lang in mijn handen heb.
-Dat ik toetsen onder mijn monitor wil bedienen met de cursor.
-Het is me al eens gelukt om ergens met 2 verschillende schoenen te verschijnen.(1 zwarte gewone- en 1 witte sport-schoen en zelf niks merken.)
-Dat ik in de auto zit en opeens vreselijk moet nadenken waar ik ook alweer naar opweg was.

Dat zijn van die dagen dat ik het druk heb, er veel aan mijn kop gezeurd wordt en ook nog foutieve rekeningen en belasting aanslagen krijg.(sinds de automatisering schijnt er nooit meer iets in één keer goed te kunnen gaan.)
Dat zijn van die dagen dat ik beter even ergens kan gaan zitten en overal van af moet blijven.
En dan kan het wel eens gebeuren dat ik de deur van de kroeg niet open krijg omdat ik even vergeten ben dat die op woensdag gesloten is.
Maar dat ben ik vast niet alleen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satcat
Origineel bericht van: mapi
Ligt het aan mij of klopt iets niet met de mensheid.... crazy

Er zijn zo wel eens van die dagen dat ik:
-Dingen zoek die ik al lang in mijn handen heb.
-Dat ik toetsen onder mijn monitor wil bedienen met de cursor.
-Het is me al eens gelukt om ergens met 2 verschillende schoenen te verschijnen.(1 zwarte gewone- en 1 witte sport-schoen en zelf niks merken.)
-Dat ik in de auto zit en opeens vreselijk moet nadenken waar ik ook alweer naar opweg was.

Dat zijn van die dagen dat ik het druk heb, er veel aan mijn kop gezeurd wordt en ook nog foutieve rekeningen en belasting aanslagen krijg.(sinds de automatisering schijnt er nooit meer iets in één keer goed te kunnen gaan.)
Dat zijn van die dagen dat ik beter even ergens kan gaan zitten en overal van af moet blijven.
En dan kan het wel eens gebeuren dat ik de deur van de kroeg niet open krijg omdat ik even vergeten ben dat die op woensdag gesloten is.
Maar dat ben ik vast niet alleen.


inderdaad goed mogelijk voor sommige die er staan, maar de meeste die er staan te rammelen aan de deur zijn vreemden die er nooit of zeer zelden kwamen..

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...