Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zie dat sommige mensen hun Philips 7141 te koop aanbieden die ze gratis hebben gekregen van CD. Wat moet je daarvoor doen en kan dat nog?

Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Geplaatst:

dat was een speciale Aktie van cd dan zou je even moeten bellen met cd

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Abbo twee jaar verlengen o.i.d. Kan geloof ik nog tot 16 maart

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Geplaatst:

Ik zie op de website van CD wel een aanbieding bij een 2 jaar abo met een HD ontvanger in bruikleen voor 99 Euro. Misschien zijn er mensen die hem dan gewoon verkopen??

Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Ja die zijn er...

Die Pace / Philips 7141 zijn hele BASIC ontvangertjes - en hoewel ze het prima doen - die veel satters dus als te beperkt ervaren. Reken ik mezelf ook toe... Misschien ook een beetje omdat ik al jaren een DreamBox gebruik.. Heb ook deze via de gratis opwaardering van het HD pakket gekregen.. Had op de slaapkamer ook een DSR2210 en die is ook verkocht..

Geplaatst:

Ik zou hem zelf ook niet willen, zie onder, maar voor een vriend van mij zou het ideaal zijn: Nooit gezeur met een kaartje dat niet wil, 4 satellieten en HD...

Vandaar mijn belangstelling :-) Mij is alleen nog niet duidelijk of er behalve de 99 Euro aanbieding ook nog een gratis aanbieding is. Ik ga morgen CD maar eens bellen.

Ciao, Henk

Geplaatst:

Henk,

Hoor graag van je hoe het afloopt!! Wil ook nog een zo'n kastje voor een satkijker (en geen hopper, hobbyist o.i.d.). :D

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Geplaatst:

Ik geef jullie weinig kans.

Ik kreeg dit als antwoord of ik een 7141 gratis kon krijgen met verlenging van mijn contract:

Geachte heer,

Naar aanleiding van uw email schrijven wij u het volgende.

U geeft aan dat u wilt weten of u ook in aanmerking komt voor een satellietontvanger. Helaas moeten wij u mededelen dat op dit moment geen aanbieding speciaal voor u is waar u in aanmerking komt voor een satellietontvanger. Indien wij wel een speciale aanbieding hebben, zullen wij u hier persoonlijk hier van op de hoogte stellen. Excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Waarschijnlijk omdat ik al een HD abbo heb en dus ook een ontvanger. ( gelukkig niet van CD)

HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)

Geplaatst:

Heb gisteren gebeld met CD en kreeg hetzelfde antwoord als Olie. Inmiddels één overgenomen van een forumlid :-)

Ciao, Henk

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen