Endeavour Geplaatst: 13 maart 2010 Auteur Geplaatst: 13 maart 2010 Kon niet eerder reageren, bedankt voor de nuttige antwoorden! Ik heb besloten (ook op basis van een vergelijkingslijstje in een ander topic http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads..._sbs_op_#UNREAD ) bij satelliet te blijven. Nog even kijken welke HD ontvanger ik ga kopen. Om nog even terug te komen op een eerder reactie, ik heb al 4 duo lnb's op mijn bisat met 8 kabels. Als ik quads ga plaatsen wordt het wel heel zwaar. Misschien voor boven een multisat ofzo (of desnoods digitenne) Beneden op mijn mooie 50" Full HD blijf ik eerst maar bij sat. Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)
cheapwatcher Geplaatst: 13 maart 2010 Geplaatst: 13 maart 2010 Origineel bericht van: Endeavour Kon niet eerder reageren, bedankt voor de nuttige antwoorden! Ik heb besloten (ook op basis van een vergelijkingslijstje in een ander topic http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads..._sbs_op_#UNREAD ) bij satelliet te blijven. Nog even kijken welke HD ontvanger ik ga kopen. Om nog even terug te komen op een eerder reactie, ik heb al 4 duo lnb's op mijn bisat met 8 kabels. Als ik quads ga plaatsen wordt het wel heel zwaar. Misschien voor boven een multisat ofzo (of desnoods digitenne) Beneden op mijn mooie 50" Full HD blijf ik eerst maar bij sat. Ik heb ook 4 quads op mijn bisat en dat is geen enkel probleem. Het zijn er 2 van Alps en 2 van Inverto. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen