gennepie Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 ik probeer al dagen om mijn tgd lijst naar mijn receiver te downloaden ik doe dit met een 0 modem kabel en een usb to 0 modem omdat er geen 0 modem aansluiting op mijn computer zit. topset ziet mijn com poort wel maar blijft vragen om de receiver opnieuw op te starten wat doe ik verkeerd, wie kan mji helpen
Gast freddel Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 het probleem zit in je USB aansluiting je hebt hier voor een speciaal verloop kabeltje van USB naar serial nodig, wordt geleverd incl software kijk op side van bv sitecom werkt perfect ook met setedit voor bv 7750HDPVR gr freddel
Gast El Greco Geplaatst: 9 maart 2010 Geplaatst: 9 maart 2010 Origineel bericht van: gennepie ik probeer al dagen om mijn tgd lijst naar mijn receiver te downloaden ik doe dit met een 0 modem kabel en een usb to 0 modem omdat er geen 0 modem aansluiting op mijn computer zit. topset ziet mijn com poort wel maar blijft vragen om de receiver opnieuw op te starten wat doe ik verkeerd, wie kan mji helpen Zie deze bijdragen jongens! Mvg, El Greco
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen