satmania Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 DM800 ziet de harddisk niet, ik krijg de harddisk niet werkend. Ik krijg de melding: "Free disk size to smal. <100 mb" Ik weet niet waar fout gaat. Harddisk: Iomega 320 GB en firmware Gemini Project 4.6. Weet iemand hier wat de oplossing kan zijn? DM 800-Gemini 5 Rotor 45-30 draaibaar
swa Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 eerst even een orginele dream img erop zeten en dan harde schijf formateren. daarna een img naar keuze kiezen
satmania Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Geplaatst: 7 maart 2010 Hallo Swea In dat geval gaan al de satelliet settings van de tuner weg. Om het voor elkaar te kunnen krijgen ben ik bijna 2 weken bezig geweest. Is er geen andere manier? DM 800-Gemini 5 Rotor 45-30 draaibaar
Benbits Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 nfi backup installeren, backup nemen van uw huidige flash. uw ding doen voor uw externe disk klaar te krijgen, endaarna de nfi backup terug zetten. b.
rcvideo Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 Weet het niet zeker, maar volgens mij moet je zorgen dat je HDD is aangesloten als je de DM flashed. Had eerder ook problemen met het toevoegen van de HDD. Eerst aansluiten en dan flashen werkt (bijna) altijd. 2x DM500C + DM600S, DM800C PLI newcs / CCcam
satmania Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Geplaatst: 8 maart 2010 Ik heb de firmware opnieuw geïnstalleerd(GP 4.60). Het opnieuw formatteren en mounten van de harddisk werkte niet goed. Vervolgens ben ik via het videoknopje naar de opgenomen bestanden gegaan. Daar heb ik nogmaals het video knopje gedrukt. Dan kun je zelf de plaats waar opgenomen moet worden kiezen. Dat heb ik gedaan en hij deed het. Nu heb ik mijn instellingen weer terug. De rotor draait perfect en ik kan opnemen. Voorlopig ga ik de instellingen zo laten. GEEN EXPERIMENTEN MEER!!! HA HA HA. Succes allemaal. Groeten Satmania DM 800-Gemini 5 Rotor 45-30 draaibaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen