Gast peli11 Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Hallo, Ik ben op zoek naar plicons van ziggo met als voorkeur regio utrecht. Ik heb google en S4A al doorzocht maar ik kon helaas niks vinden. Weet iemand waar ik ze kan vinden of heeft iemand evt een goede uitleg dat ik ze zelf kan maken Gr Peli
Littlesat Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 Met PLi kun je ze gewoon downloaden. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Dream1975 Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 Regio Utrecht zijn in de downloads van OpenPLi Ziggo Casema. Daar zitten ze in van alle zenders die digitaal in je regio uitgezonden worden.
Tonskidutch Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 als dat voor je dm500s is heb je kans dat je var compleet vol komt met PICONS (dus dm500 werkt niet meer, tot dat je opnieuw flashed) maar dat mag je wel testen ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Gerard 76 Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 Zag op ihad een verzameling Ziggo picons staan. Even zoeken onder dreambox software-picons. Waren wel 60x100 HD picons voor in een HD skin. Trouwens geen compleet pakket hoor...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen