Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De laatste tijd is er veel verbeterd en toegevoegd, of gaat worden toegevoegd, als het gaat om de software en ook om het aantal zenders en HD zenders.

Vooral de meerdaagse EPG, via de plugin of via de EIT, is een duidelijke verbetering.

Maar wat ik persoonlijk nog mis is een gebruiksvriendelijke plugin waarmee je uitzending gemist (PO, RTL, en de SBS zenders) kunt bekijken. Ik heb dat wel via KPN ITV en dat is reuze handig. Eigenlijk vreemd dat zoiets er nog niet is, de box hangt al aan het internet, of zie ik het te simpel?

Overigens is er een groot voordeel als de vertaalslag van PC naar Dreambox kan worden gemaakt: uitzending gemist via de PC is gratis, bij de andere platforms zoals DVB-c gaat het steeds meer om een betaalmodel.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:
Origineel bericht van: Neptunus
...uitzending gemist via de PC is gratis, bij de andere platforms zoals DVB-c gaat het steeds meer om een betaalmodel.

Is dat niet meteen een antwoord op je vraag?

Volgens mij wordt de PC versie uit reclame betaald. Op andere platformen worden de banners niet getoond, en moet het geld ergens anders vandaan komen.
Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
Origineel bericht van: Neptunus
...uitzending gemist via de PC is gratis, bij de andere platforms zoals DVB-c gaat het steeds meer om een betaalmodel.

Is dat niet meteen een antwoord op je vraag?

Volgens mij wordt de PC versie uit reclame betaald. Op andere platformen worden de banners niet getoond, en moet het geld ergens anders vandaan komen.

Bij andere platforms is het óf gratis met een korte reclame voor de uitzending, óf betaald. Maar die 30 seconden reclame storen mij echt niet. Bij IPTV is het gratis als het 1 dag oud is, voor ouder moet je gaan betalen.

De vraag is: kan er een (gebruiksvriendelijke) link worden gemaakt tussen Enigma en UG op de PC?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Er moet gewoon een "gek" zijn die software maakt die de uitzending gemist website grabt en vervolgens de files kan afspelen...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Er moet gewoon een "gek" zijn die software maakt die de uitzending gemist website grabt en vervolgens de files kan afspelen...

En die ook nog elke maad de hele boel weer moet aanpassen als de site weer eens iets aan de javascript ofzo wijzigt.
Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
Origineel bericht van: Littlesat

En die ook nog elke maad de hele boel weer moet aanpassen als de site weer eens iets aan de javascript ofzo wijzigt.

Precies, deze websites worden vaak zonder vooraankondiging veranderd. Daarnaast moet je ook de juiste decoder hebben om de stream af te spelen. Volgens mij kan een Dream dit niet zonder VLC op een PC.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Geplaatst:
Citaat:

ruDREAM image komt binnenkort met NetTV.

Wanneer komt rudream dan eens met openru?
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: mobieltje
En NetTV dan?
Zit nu ook op mijn Philips TV, waaronder RTL 4 gemist (met reclame voor het afspelen)

Geef je TV maar een tijdje mee dan kunnen we het wel reverse engineeren.
Geplaatst:

mischien kan de site van ardani ons iets helpen.

google maar eens op zijn naam. hij is al heel ver met uitzending gemist van de meeste publieke en commeriele zenders

voor vista windows 7 en anders systemen.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen