Ga naar inhoud


[Kabel] ondemand bij digitale upc zenders


Gast benie015

Aanbevolen berichten

Gast benie015

wij hebben bij upc op de mediabox

diverse zenders een rode ondemand knop

wij kunnen o.a. nickeloden , discovery ,animal planet en disneychannel ondemand kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast benie015
Origineel bericht van: Littlesat
Wanneer zijn daar kosten aan verbonden??




http://www.upc.nl/televisie/abonnementenoverzicht/

hier zijn geen kosten aan verbonden
zit in mijn abo in
bij upc heb je de keuze uit diverse abo.

starter met standaard doos
royaal met standaard doos

starter met ingebouwde hardeschijf
royaal met ingebouwde hardeschijf

dit alles is ook verkrijg baar in hd abo
Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat is hiervan de nieuwswaarde als ik vragen mag? Nu lijkt het alsof je reclame aan het maken bent.

 

oh en ter info... een serieus aantal mensen ervaart die rode knop als zeer irritant omdat je deze niet kunt uitschakelen

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat Littlesat bedoelt te vragen is "hoelang is dat nog bij de huidige prijs inbegrepen?".

Het blijft wel UPC natuurlijk wink

 

Daarnaast is de nieuwswaarde van dit bericht 0 en hoort het in de kabel sectie thuis, maar dat is niet aan mij om te beoordelen. blush

 

-edit-

Net te laat.

 

Ik ben het eens met de opmerking over de rode knop en had liever een mogelijkheid gezien om dat uit te kunnen zetten.

Die rooie stip is niet alleen irritant maar vertraagd het zappen ook nog eens. mad

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Had ik niet ergens gelezen dat je voor sommige RTL on Demand diensten al geld mocht neertellen voor een programma??


Yep Films kun je on demand bestellen vanaf €3.99 als je dan in de maand 10 filmpjes kijkt ben je 40 euro armer. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: Littlesat
Had ik niet ergens gelezen dat je voor sommige RTL on Demand diensten al geld mocht neertellen voor een programma??


Yep Films kun je on demand bestellen vanaf €3.99 als je dan in de maand 10 filmpjes kijkt ben je 40 euro armer. laugh


voordat er internet was, was betalen voor films heel normaal...

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast benie015
Origineel bericht van: Codx
En wat is hiervan de nieuwswaarde als ik vragen mag? Nu lijkt het alsof je reclame aan het maken bent.

oh en ter info... een serieus aantal mensen ervaart die rode knop als zeer irritant omdat je deze niet kunt uitschakelen


je hoeft deze ook niet uit te schakelen
ik geef alleen maar een bericht over upc dat je bij bevoorbeeld de zender discovery een aflevering van de ludolfs ondemand kunt kijken wanneer ik dat wil en het kost niets
als ik rechtstreeks iets kijk bij discovery dan gaat de rode knop vanzelf uit
Link naar reactie
Delen op andere sites

In feite ben je dus ook reclame aan het maken.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Had ik niet ergens gelezen dat je voor sommige RTL on Demand diensten al geld mocht neertellen voor een programma??


Voor de meeste programma's van RTL ondemand moet je idd betalen.
Zo kost een aflevering van GTST iets van 99ct en Voetbal International 1,49, en dat voor programma's die nog 2 keer in de herhaling te zien zijn.
On Demand is een leuke aanvulling, maar niet in het geval van de RTL zenders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...