Patrick R. Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 Ik heb de MediaCenter 0.9.3 plugin geinstalleerd maar als ik in het menu daarvan vlc wil kiezen krijg ik gemekker dat de vlc-plugin niet is geinstalleerd. Tips/Howto's zijn welkom. Groeten, Patrick VU+ Duo (Dream Elite), Echostar 5020
satvet Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 De VLC plug-in installeren misschien..... Staat apart vermeld in de downloadlijst.
Patrick R. Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Geplaatst: 8 maart 2010 Origineel bericht van: satvet De VLC plug-in installeren misschien..... Staat apart vermeld in de downloadlijst. Dat lijkt inderdaad voor de hand te liggen, maar bij dream elite image staat ie niet in de lijst van beschikbare plugins Groeten, Patrick VU+ Duo (Dream Elite), Echostar 5020
Tonskidutch Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 je kunt die desbetreffende plugin of benoemde mipsel ook op het internet vinden in de tmp schuiven en manueel installeren per telnet of menu (dream-elite?) support voor een bepaald image is hier (in dit nieuwe VU subforum) afhankelijk van het aantal gebruikers (medeleden) met dat image op de VU+ ciao... The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen