Stefaand Geplaatst: 8 maart 2010 Geplaatst: 8 maart 2010 Hallo, zijn er mensen die ervaring hebben met een vlakke schotel zoals de NEOVIA of andere? Kan je daarmee Astra en andere satellieten goed ontvangen ? Ik zou daar eens willen mee experimenteren. Bedankt, Stefaan 2 x Dreambox 800HD 1 x Dreambox 800SE HD VU Ultimo 4K Technisat Multytenne 45 (19E,13E,23E,28E
Moderator ceesv Geplaatst: 8 maart 2010 Moderator Geplaatst: 8 maart 2010 Volgens de importeur is het ding uitgebreid in België en Nederland getest, en zou zonder problemen voor de Astra gebruikt kunnen worden. Je kan er echter maar een satelliet positie mee ontvangen, dus wanneer je er alle Canaldigitaal programma's mee wilt ontvangen, moet je er 2 plaatsen, of een draaibare opstelling maken. Ik zie ze veel in Frankrijk, daar zijn ze wat meer gemeengoed. Let wel op welke je koopt, de "franse" uitvoering heeft over het algemeen geen schakelbare polarisatie. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Stefaand Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Geplaatst: 8 maart 2010 Bedankt voor de info. Ja ze zijn ook wel prijzig he (meer dan 200 euro per stuk). Inderdaad als je een en ander wil ontvangen moet je er minstens 2 hebben. Heb je een idee welke HOEK ze moeten vormen (ongeveer) ? want ik veronderstel dat het geen offset schotel is ? 2 x Dreambox 800HD 1 x Dreambox 800SE HD VU Ultimo 4K Technisat Multytenne 45 (19E,13E,23E,28E
Moderator ceesv Geplaatst: 8 maart 2010 Moderator Geplaatst: 8 maart 2010 De schotel staat in Nederland voor Astra 1 ongeveer 30 graden omhoog gericht. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
satencom Geplaatst: 9 maart 2010 Geplaatst: 9 maart 2010 ik zou deze kopen De perfecte combinatie voor satellietontvangst op plekken waar u liever geen grote opvallende schotel plaatst. Door de speciaal voor de selfsat H10D gemaakte rotor kunt u nu ook met deze onopvallende schotel alles ontvangen. Past op iedere satellietontvanger die beschikt over diseqc 1.2. Snel en geruisloos. Samen het perfecte koppel. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
satencom Geplaatst: 10 maart 2010 Geplaatst: 10 maart 2010 kon het niet meer bewerken hier nog even een foto Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Stefaand Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Geplaatst: 10 maart 2010 dank u wel voor de info. Hoogst interessant. Zal eens googelen op dit type schotel. 2 x Dreambox 800HD 1 x Dreambox 800SE HD VU Ultimo 4K Technisat Multytenne 45 (19E,13E,23E,28E
sat rulez Geplaatst: 14 maart 2010 Geplaatst: 14 maart 2010 Ik heb de Selfsat met motor. Kan 'm aanbevelen probleemloos ding met goede ontvangst.ook in regen of sneeuw condities. Er is maar een nadeel: heb beneden de ontvanger die de schotel motor aanstuurt. Kan je boven weleens geen ontvangst hebben omdat ze beneden iets willen zien op Astra 3 en boven iets op Astra 1. Hopenlijk gaat CD alles op Astra 3 zetten, want dan is dat probleem voorbij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen