Ga naar inhoud


wie heeft er ervaring met de PCMCIA DECT-insteekkaartjes


Gast roger4007

Aanbevolen berichten

Gast roger4007

Die PCMCIA DECT-insteekkaartjes zijn eigenlijk bedoeld voor internetbellen, ook wel COMON AIR genoemd Duitse onderzoekers ontdekten dat je ze ook kunt gebruiken om verkeer uit de lucht op te vangen

 

wie heeft er ervaring

zelf wil ik dit aanskopen voor VOIP en de kosten zijn vrij laag

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Origineel bericht van: roger4007
Die PCMCIA DECT-insteekkaartjes zijn eigenlijk bedoeld voor internetbellen, ook wel COMON AIR genoemd Duitse onderzoekers ontdekten dat je ze ook kunt gebruiken om verkeer uit de lucht op te vangen

wie heeft er ervaring
zelf wil ik dit aanskopen voor VOIP en de kosten zijn vrij laag


Heb er hier een "gebruikt om verkeer uit de lucht op te vangen (GSM)" werkt in 50% van het telefoon verkeer.
Voor VOIP, wat jij wil nooit gebruikt.
Ed

Schotel PrimeFocus 1.80 + Gregorian 120  75°E-63°W Fixed: Triax 28/23/19/13

Analoog: EchoStar 7000 Chaparral MC-115 Digital: Dreambox 800,8000 920

ET-10000 Xsarius (Fusion SE in Camper)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast roger4007

wat gebruik jij dan gebruikt om verkeer uit de lucht op te vangen.

ik heb het probleem dat als we thuis de politie bellen in ver band met geluids overlast en dat het stil is als die dan komen nu vermoed ik dus dat er door die persoon we afgeluisterd worden en hij zelf daar door buiten schot blijft en wij als lastige gezien worden bij de politie

als ik op een manier kan achter halen hoe hij werkt dan is het natuurlijk makkelijker daar iets aan te doen

inmiddels hebben we een vaste telefoon staan en bellen alleen als het weer tot overlast is tot diep in de nacht soms wel 4 uur.

de gene die voor de overlast zorgt doet aan meerdere zaken wat het daglicht niet kunnen verdragen en als het lukt om hem dan op een een of andere mannier stil te krijgen is het mij best.

vandaar mijn vraag stelling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: roger4007
wat gebruik jij dan gebruikt om verkeer uit de lucht op te vangen.
ik heb het probleem dat als we thuis de politie bellen in ver band met geluids overlast en dat het stil is als die dan komen nu vermoed ik dus dat er door die persoon we afgeluisterd worden en hij zelf daar door buiten schot blijft en wij als lastige gezien worden bij de politie
als ik op een manier kan achter halen hoe hij werkt dan is het natuurlijk makkelijker daar iets aan te doen
inmiddels hebben we een vaste telefoon staan en bellen alleen als het weer tot overlast is tot diep in de nacht soms wel 4 uur.
de gene die voor de overlast zorgt doet aan meerdere zaken wat het daglicht niet kunnen verdragen en als het lukt om hem dan op een een of andere mannier stil te krijgen is het mij best.
vandaar mijn vraag stelling


Ja vervelend voor je; misschien het 600 ohm lijntje naar de politie gebruiken uiteraard niet Draadloos!
Op de DECT kaart heb ik een antenne aansluiting gemaakt die d.m.v.
een kabel naar een discone antenne in mijn mast loopt.
Zit nog een versterkertje bij de antenne zodat je wat verder weg signalen kunt oppakken.
tot zeg maar maximaal een KM.voor die telefoontjes.
Is niet iets dat je zo even voor elkaar hebt.
Dus denk dat je beter een andere weg kunt bewandelen.
Ed

Schotel PrimeFocus 1.80 + Gregorian 120  75°E-63°W Fixed: Triax 28/23/19/13

Analoog: EchoStar 7000 Chaparral MC-115 Digital: Dreambox 800,8000 920

ET-10000 Xsarius (Fusion SE in Camper)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...