Ga naar inhoud


CubeRevo SECA3 kaart, hoe werkend te krijgen, interne cardreader?


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik heb een probleem om mijn seca3 kaart te lezen, zowel met newcs als met oscam. Heeft iemand enig idee hoe de settings moeten staan?

 

Ik gebruik sci-ng.ko v1.3 en zie in dmesg dat de kaart na een reset alleen maar rommel teruggeeft en dus geen ATR. Heeft iemand dit werkend? en zo ja, hoe heb je dat dan werkend gekregen?

 

Groeten,

Arvy

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb mijn seca3 kaart nooit in de box gehad, die zat altijd in mijn oude relook400s (waarvan de voeding het afgelopen weekend de geest gegeven heeft). Nu moet de kaart dus in de revo, en heb zowel successen gehad met PGI (dgs gebaseerd) en ook met mijn eigen VDR, maar niet stabiel. Soms krijg ik ineens een timeout op mijn kaart en de enige manier om dat te herstellen is de box uit te zetten en de kaart te verwijderen.

 

Als ik dan weer start en de kaart erin stop krijg ik maar heel af en toe een ATR, komt die ATR dan blijft de kaart wel een lange tijd werken. Maar in 99% van de gevallen komt de ATR niet en zie ik dat de kaart foutieve info teruggeeft na een reset (alsof baudrate en parity etc verkeerd ingesteld zijn).

 

Heb jij je kaart dan wel werkend in een revo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...