Ga naar inhoud


[clarke tech 5000] geen ontvangst op ned 1, rest wel.


Rocketscientist

Aanbevolen berichten


Een kennis van mij heeft dat ook. Die heeft de 1.80P erin. Mijn ontvanger geeft wel Ned1 door, maar de Canaldigitaal smartcard zit in de Aston module. Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even zien,

Bij mijn Clarke-tech 5000 combo met firmware 1.82P,

A: seca2 kaart géén beeld Ned1 + Ned1/3HD in de kaartlezer

B: seca2 kaart géén NED1/3HD maar wel NED1SD in de Aston module

C: seca3 kaart Ned1/2/3SD geeft wel beeld in de kaartlezer

D: seca3 kaart NED1HD géén beeld NED3HD+Sport1HD wel beeld kl.

E: seca3 kaart NED1/2/3 SD&HD + Sport1HD beeld met de Aston2.23

 

Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ligt nu precies het probleem? Heeft CD onlangs iets gedaan waarop deze ontvanger reageert? Tot voorkort gewoon beeld en ik heb niet gedaan met de ontvanger.

 

Ik heb gebeld en ze doen voorkomen dat het probleem bij mij ligt omdat in geen CD goedgekeurde ontvanger heb.

 

 

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Ik heb hier gewoon beeld, zowel op Nederland 1, en Nederland 1 HD

dus het probleem zit zoals Canal Digitaal zegt bij jou.

 

Alleen weet ik niet de oorzaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rocketscientist
Waar ligt nu precies het probleem? Heeft CD onlangs iets gedaan waarop deze ontvanger reageert?



Ja er is een seca provider bij gekomen het zijn er nu 5 NED2 en 3 heeft er nog steeds 4.

De reden daarvan is me niet duidelijk misschien is er een buitenlandse provider die NED1 er bij wil nemen in zijn pakket.
Lijkt er op dat het volledig past in het seca protocol alle seca bakken en ci modules werken alleen de multicrypt ontvangers hebben een probleem. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henri Aalten
Ik heb hier gewoon beeld, zowel op Nederland 1, en Nederland 1 HD
dus het probleem zit zoals Canal Digitaal zegt bij jou....


..... jij kon wel op de helpdesk van CanaalDigitaal werken smile

gr. Satfanatic. cool

P.S. Bij ClarkeTech in Duitsland word momenteel gewerkt aan 't probleem van NED1 HD vanaf firmware 1.78 t/m 1.82P. Of dan daarmee ook 't probleem met NED1 SD is opgelost weet ik niet, afwachten.

vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6,  1x DM 7020HD OE 2.0,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
P.S. Bij ClarkeTech in Duitsland word momenteel gewerkt aan 't probleem van NED1 HD vanaf firmware 1.78 t/m 1.82P. Of dan daarmee ook 't probleem met NED1 SD is opgelost weet ik niet, afwachten.

 

Goed om te weten dat er aan het "probleem" wordt gewerkt. Ik ben echter benieuwd wat de oorzaak van het "probleem" is.

 

Bij CD moeten ze duidelijk iets uitgespookt hebben waar de ontvanger gevoelig voor is.

 

 

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Is dit dan een klein nadeel, van niet goedgekeurde ontvanger?

Ik heb er hier op de Homecast geen last van.

 

Maar het is natuurlijk wel vervelend dat sommige ontvanger er wel last van hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rocketscientist
Ik ben echter benieuwd wat de oorzaak van het "probleem" is.

Bij CD moeten ze duidelijk iets uitgespookt hebben waar de ontvanger gevoelig voor is.



Dat staat er toch al er is een seca provider toegevoegd en het multicrypt heeft daar problemen mee. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...