Boelo Geplaatst: 11 maart 2010 Auteur Geplaatst: 11 maart 2010 Nee , we zijn er bang voor dat die nooit weer terug komt. Deze mensen hebben ook volwassen honden , ze moest even snel weg , alle honden gauw even in een kennel , Toen ze weer kwam , De kleine weg , De grote waren er nog , dus bewust gestolen . ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Gast ozzo Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Wat wordt er door sommige mensen misselijk gereageerd. Duidelijk geen hondenliefhebbers en mensen "zonder hart"....:-( Ik wens boelo dan ook veel sterkte met het verlies en hoop dat de pup gauw gevonden wordt. En Sjaak(k) : Nooit gedacht dat je zo ongenuanceerd uit de hoek zou komen. Hopelijk wordt jij nog een keer in je flikker gebeten door een bordeaux dog ofzo, dat heb je wel verdient. Je schijnt niet te snappen dat sommige mensen wel een hart in hun sodemieter hebben en zich aan zo'n beestje gaan hechten. Ik moet er niet aan denken dat het mij zou overkomen. Dus Sjaak(k) : Wat gij niet wilt dat u geschied, gun dat ook een ander niet....
minplus Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Een kapot koffiezetapparaat is een ramp: je hebt wel een dag geen koffie en een pot oploskoffie kost wel 2 euro! Een kapotte Dream of zo is een giga-ramp: minstens een dag je favoriete zender kwijt en een FTA-tunertje voor een paar honderd/duizend (andere) zenders kost wel 30 euro! Daar kan het verliezen van een huisdier (vriend/kind) natuurlijk absoluut niet tegenop.... Dat mag dus absoluut niet off-topic in een forum. Sjonge-jonge Sterkte Boelo, ik weet hoe zeer het doet. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
wortellica Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 En Sjaak(k) Hopelijk wordt jij nog een keer in je flikker gebeten door een bordeaux dog ofzo, dat heb je wel verdient. Ik heb hier nog wel 2 staffords voor Sjaak(k) om mee te spelen ?
Boelo Geplaatst: 12 maart 2010 Auteur Geplaatst: 12 maart 2010 O , het is niet onze pup. Maar van kennissen. Wij hebben 2 volwassen honden. Iedereen probeerd een steentje bij te dragen om de pup terug te krijgen. Zo staat hij al op oudduitseherderforum witteherder.tk duitseherderforum.be hondenvrienden.be grote hondenforum in nederland marktplaats herdershond.startpagina hyves verder alle hondeclubs dierenartsen Enz Enz. Ook de media had er lucht van gekregen : Gazet van Antwerpen En dat allemaal in een heel korte tijd en via , mond op mond en mail. Zo zie je dat er toch nog een hele hoop mensen zijn met hun hart op de goede plaatst. Ook hier op het forum. ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Gast roger4007 Geplaatst: 13 maart 2010 Geplaatst: 13 maart 2010 waar is die foto gemaakt Boelo ?zelf heb ik gister bij de dierenwinkel zo een gratis laten maken en nu zit ik te denken we hebben ons adres moeten opgeven......... was dat daar ook zo ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen