Gast Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Origineel bericht van: _Ron Als je een mailtje stuurt, reageer ook dan even hier a.u.b. Gelijk even een mailtje gestuurd.
phil 3548 Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Mail is verzonden. DM-800HD se -|- stab HH120 -|
Iberico Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 :-( e-mail komt terug, ik weet zeker dat het vermelde e-mail adres gebruikt hebt. support@virgin.net webteam@virginmedia.co.uk de melding is..... IMPORTANT - your e-mail has not been delivered. To contact Virgin Media, please complete the contact form on our web-site http://www.virginmedia.com Groet, Recuerdos Dreambox 800 HD en 800SE Multytenne twin
Gast Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Ik kreeg hem alleen terug van webteam@virginmedia.co.uk.
Gast roger4007 Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 ik beb niets terug , zijn ze dan nu al de boel aan het dicht spijkeren?
Ron Geplaatst: 12 maart 2010 Auteur Geplaatst: 12 maart 2010 Dat zit er dik in. Maar dan trekken ze toch aan het kortste eind, want ik heb zo 15 andere email adressen. Ron
Henk Puister Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 _Ron, Is het niet handig om het woord 'Cardsharing' uit de titel van de site weg te halen? Misschien moet ook regel 4 van de huisregels hiervoor aangepast worden, en dan m.n. de tekst vanaf "Ook discussies over card sharing zijn in principe taboe."? En is er al gevraagd hoe zij erbij komen dat sat4all "hacking" toestaat? TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26) Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird
Ron Geplaatst: 12 maart 2010 Auteur Geplaatst: 12 maart 2010 Nee, dat vertelde ze niet. Uit de rechterduim gezogen denk ik. Zolang er geen rechtbank is die zegt dat iets illegaal is, heeft een ISP niets te blokkeren. Wij doen per definitie niets illegaals. Ron
Outta space Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 zojuist verstuurd en krijg hem terug van virgin media web team
Kowalski Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Hier krijg ik er ook 1 terug. In de e-mail verwijzen ze naar een contact form op de website, maar daar heb je een Virgin account nummer voor nodig. Ik ben het overigens wel met Henk eens om het woord "Cardsharing" uit de titel te halen. Misschien trekken ze alleen al uit dat woordje (uiteraard onterecht) de conclusie dat er hier iets illegaals zou gebeuren. Met sommige internet providers die roomser dan de paus willen zijn kun je zoiets dan helaas verwachten... Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Satdorus Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Ik verwacht dat ze bij Virgin kunnen tellen. Dus ze zullen snel in de gaten hebben dat de mailtjes komen van sat4all bezoekers. En dat sterkt hun alleen maar om de zaak nog dichter te timmeren. In mijn ogen werkt deze actie averechts.
amrabed Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Dan is er een andere manier n.l. per post, een postzegel hebben we wel ervoor over, of is dit niet zo een goed idee?.
Con Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Origineel bericht van: Outta space zojuist verstuurd en krijg hem terug van virgin media web team Bij mij gingen beide adressen goed. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
robinhawk Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Mail verzonden aan support@virgin.net webteam@virginmedia.co.uk Hier ook een mailtje terug van webteam@virginmedia.co.uk met de melding "your e-mail has not been delivered"
Ron Geplaatst: 12 maart 2010 Auteur Geplaatst: 12 maart 2010 Hier zijn er nog een paar waarvan er enkele vast nog wel werken support@virgin.net careers@virginmediatv.co.uk enquiries@virgin1.co.uk twitter@virginmedia.co.uk neil.berkett@virginmedia.co.uk steve.burch@virginmedia.co.uk fiona.stuart@virginmedia. co.uk sam.horrocks@virginmedia.co.uk Ostheimer@virginmedia.co.uk complaint@VirginMediaComplaints.co.uk richard.williams@virginmedia.co.uk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen