Ron Geplaatst: 9 maart 2010 Geplaatst: 9 maart 2010 We hebben een nieuwe moderator die ons in 4 forums komt versterken. Zijn nickname is Gerard 76 . Wees a.u.b. een beetje zuinig op hem zodat hij niet ook gaat lopen:-)) Gerard, een heel hard en gemeend WELKOM!!! Ron
uniden Geplaatst: 9 maart 2010 Geplaatst: 9 maart 2010 veel plezier in met nieuwe baan kom nog wel eens in elburg kunnen we wel eens een biertje drinken in de stronkenbar om ut te vieren dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
paardengek Geplaatst: 9 maart 2010 Geplaatst: 9 maart 2010 Welkom in het moderator team van sat4all. Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
DeBeek Geplaatst: 9 maart 2010 Geplaatst: 9 maart 2010 Van Echostar 5020 naar Dreambox, En nu naar Mod ! Gefeliciteerd..
Moderator ceesv Geplaatst: 9 maart 2010 Moderator Geplaatst: 9 maart 2010 Succes en veel wijsheid toegewenst. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Patman Geplaatst: 9 maart 2010 Geplaatst: 9 maart 2010 Gerard, heel veel succes en hopelijk ook veel plezier! DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD
Gerard 76 Geplaatst: 9 maart 2010 Geplaatst: 9 maart 2010 Origineel bericht van: DeBeek Van Echostar 5020 naar Dreambox, En nu naar Mod !Gefeliciteerd.. Heb het m'n vrouw nog niet verteld Zal ze leuk vinden En euh,die 5020 vergeet ik nooit hoor, sterker nog,hij staat nu bij familie in volle glorie, ik zie hem dus nog regelmatig, echter wel met een nieuwe voeding erin.
Skysurfer Geplaatst: 9 maart 2010 Geplaatst: 9 maart 2010 Origineel bericht van: uniden veel plezier in met nieuwe baan kom nog wel eens in elburg kunnen we wel eens een biertje drinken in de stronkenbar om ut te vieren Ben je zekers een tijd niet hier geweest want de Stronkenbar bestaat allang niet meer. Het heet nu De Historie en is zelfs kort geleden half afgebrand en ook al weer herbouwd. Maar het bier smaakt er nog net zo goed... Gerard, succes met je nieuwe baantje.... enneh niet te streng zijn, hé?
Gerard 76 Geplaatst: 9 maart 2010 Geplaatst: 9 maart 2010 Origineel bericht van: uniden een biertje drinken Sorry,voor mij geen bier
Duwgati Geplaatst: 9 maart 2010 Geplaatst: 9 maart 2010 Succes Gerard. Ik heb het niet nagekeken, maar heb jij nu alle moeilijke forums gekregen zoals dat hoort bij een beginnende moderator?
uniden Geplaatst: 9 maart 2010 Geplaatst: 9 maart 2010 woon zelf in Wezep (weet dat er en brand geweest is maar ken ook niet alles ondhouden dacht is vast al weer open dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
Sjattuh Geplaatst: 9 maart 2010 Geplaatst: 9 maart 2010 Succes Gerard 76. Ik hoop dat ik dan met jou wel eventuele vermaningen met pils kan regelen?? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Alventali Geplaatst: 9 maart 2010 Geplaatst: 9 maart 2010 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: DeBeek Van Echostar 5020 naar Dreambox, En nu naar Mod !Gefeliciteerd.. Welkom Gerard Dus als ik het goed begrijp als je een Dreambox hebt wordt je vanzelf mod Het is niet te hopen ik heb er de tijd niet voor @Gerard Gefeliciteerd en veel succes. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Gast Kimble Geplaatst: 9 maart 2010 Geplaatst: 9 maart 2010 Nou Gerard 76, Heel mooi van je dat je de Mod's en Beheerder komt versterken op dit board. Je aanwezigheid is zeker gewaardeerd en een aanwinst. Succes met het Modereren. Kimble.
joker55 Geplaatst: 9 maart 2010 Geplaatst: 9 maart 2010 Gerard76......veel succes in je nieuwe functie op dit board, en sterkte, denk je ook om je hart? HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen