Ga naar inhoud


[Konig] Firmware uploader voor Konig SAT-SDCIR20-KN


winwiz

Aanbevolen berichten

Vrienden van mij hebben een Konig SAT-SDCIR20-KN. Daar is "nieuwe" firmware voor met o.a. fastscan. De firmware heb ik maar ik kan de uploader niet downloaden. Alle linken die ik gevonden heb om te kunnen downloaden verwijzen naar een Belgische website en daar krijg ik 404 not found.

 

Het programma heet, waarschijnlijk, all updater 1.00

 

Als iemand een werkende link heeft of mij op een andere manier aan dit progsel kan doen komen, alvast mijn hartelijke dank. Uiteraard binnen de geldende boardregels smile

 

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Helemaal top laugh Hier kan ik mensen erg blij mee maken!

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Helemaal top laugh Hier kan ik mensen erg blij mee maken!


@ winwiz,
Met bovenvermelde software versie zal je "geen" mensen blij maken !
Gebruik aub de versie van "09-2009" ivm CardUpdates.
Zie website www.digitaalkijken.be onder rubriek "service".
ps: mij lukt het niet om deze als bijlage mee te sturen.

Grt, Marc.

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Marc-Sim
Origineel bericht van: winwiz
Helemaal top laugh Hier kan ik mensen erg blij mee maken!


@ winwiz,
Met bovenvermelde software versie zal je "geen" mensen blij maken !
Gebruik aub de versie van "09-2009" ivm CardUpdates.
Zie website www.digitaalkijken.be onder rubriek "service".
ps: mij lukt het niet om deze als bijlage mee te sturen.

Grt, Marc.



Bedankt voor de waarschuwing. De laatste firmware die jij beschrijft kon ik zelf al downloaden echter het uploadprogrammatje niet. Ik krijg dan een 404 error.

Maar nu heb ik dat upload programmaatje alsnog. smile

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien heb je hem al, dit is dan de nieuwe update

is wel makkelijk voor de mensen die hier ook naar gezocht hebben

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dan is iedereen met zo'n apparaat happy

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou de laatste firmware zit erin inclusief de CD fastscan zenderlijst... paar minuten werk en klaar.

 

Ik dacht even de nul kabel aan te sluiten op de pc..... tja moet je wel een seriële poort hebben wink Gelukkig had ik nog een usb->serieel adapter liggen en na installatie daarvan ging het feilloos.

 

Voor de liefhebbers: gewoon onder Win7 64bits.

 

Nogmaals bedankt.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...