Ga naar inhoud


[IDL7000/Lemon070] probleem met CI voor IDL7000PVR


Gast vika

Aanbevolen berichten

Ik heb een Aston cam module informatie

Applicatieversie:2.2200B

hardware versie;1.0100

Cicas versie:1.003

boot versie:2.2200

deze gebruikt ik voor tv vlaanderen en de andere is een CI van canaldigitaal met software versie;1.09.003 en firmware versie:1.03.05 en van de inverto is de software versie:1.4

revisie 214.104

FPGA versie:3

Bootloader versie:1.8.0

Nu wat is het probleem,de eerste maanden ging alles perfect tot hij eens uit viel heb ik hem zonder stroom gezet.Maar het werd steeds erger nu moet ik dat dagelijks doen,wat er nu nog bij gekomen is dat op het scherm nu komt te staan Aston Cam:Gecodeerd programma controleer uw abonnement.Wie kan mijn helpen met dit probleem Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: vika
Nu wat is het probleem,de eerste maanden ging alles perfect tot hij eens uit viel heb ik hem zonder stroom gezet.Maar het werd steeds erger nu moet ik dat dagelijks doen,wat er nu nog bij gekomen is dat op het scherm nu komt te staan Aston Cam:Gecodeerd programma controleer uw abonnement.Wie kan mijn helpen met dit probleem Groetjes


De Aston in de vuilnisbak gooien, en een Matrix kopen.

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed en wel een nieuwe kopen,ik heb die aston gekocht op aan raden van heel veel vragen welke de beste cam zou zijn voor mijn inverto nu heb ik die 2 maanden en 9 dagen.85 Euro voor betaald en nu kom je mij vertellen een matrix te kopen,als ik om de 2 maanden een andere cam moet om toch eens naar tv te(kunnen) kijken ben ik op het einde van het jaar bankroet.En als ik er over na denk wat mijn heel die toestand van satteliet mij al gekost heeft man man man,zou ik dan al niet terug gaan naar de kabel?Oke welke type en welke software moet erop zitten en wat is de prijs ongeveer van die matrix,werkt die samen met een cam van canaldigitaal want ik kijk naar tv-vlaanderen en canaldigitaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vika
Goed en wel een nieuwe kopen,ik heb die aston gekocht op aan raden van heel veel vragen welke de beste cam zou zijn voor mijn inverto nu heb ik die 2 maanden en 9 dagen.85 Euro voor betaald en nu kom je mij vertellen een matrix te kopen,als ik om de 2 maanden een andere cam moet om toch eens naar tv te(kunnen) kijken ben ik op het einde van het jaar bankroet.En als ik er over na denk wat mijn heel die toestand van satteliet mij al gekost heeft man man man,zou ik dan al niet terug gaan naar de kabel?Oke welke type en welke software moet erop zitten en wat is de prijs ongeveer van die matrix,werkt die samen met een cam van canaldigitaal want ik kijk naar tv-vlaanderen en canaldigitaal.

Ik hoor niets anders dan ellende over die astons.
Ik heb zelf een Matrix reborn, en nooit last van zwarte schermen,en een matrix kost ongeveer 29 euro

En ik draaide met versie 1.4. 080, maar helaas is elke Inverto anders, en kan versie 1.4 080 jou weer heel veel problemen geven.
Ik hoefde mijn Inverto met die combinatie nog maar één keer in de maand eventjes opnieuw op te starten.

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vika
werkt die samen met een cam van canaldigitaal want ik kijk naar tv-vlaanderen en canaldigitaal.


Denk dat daar jouw probleem zit, de inverto heeft het namelijk heel lastig met het verwerken van 2 kaarten met identieke codering.

Heb je al eens geprobeerd of het probleem niet opgelost geraakt met de cam te wisselen in de slots? BVB ipv mediaguard cam in bovenste en aston in onderste, omgekeerd?

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met welke werk gij dan samen, of heb je allen de matrix cam.Heb de cams gewissel van boven naar onder en van onder naar boven,het probleem nog erger geworden.Is nu heel langzaam geworden als ik nu van kanaal wissel soms geen beeld moet dan de stekker uit trekken en dan nog heb ik niet altijd beeld.Na lang wachten en dikwijls de stekker uittrekken gecodeerd programma controleer uw abonnement heb ik dan beeld maar, als ik dan wissel van kanaal begint het opnieuw (geen beeld ).Als ik de kaarten test in een ander toestel,ik bedoeld de kaarten niet de cams werken ze perfect (denson).

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je al eens geprobeerd om met 1 enkele cam en dus ook kaart tegelijk te werken?

Om te kijken of het probleem dan verbetert?

Met welke software versie draai jij op je inverto/lemon?

 

 

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vika
Met welke werk gij dan samen, of heb je allen de matrix cam.Heb de cams gewissel van boven naar onder en van onder naar boven,het probleem nog erger geworden.Is nu heel langzaam geworden als ik nu van kanaal wissel soms geen beeld moet dan de stekker uit trekken en dan nog heb ik niet altijd beeld.Na lang wachten en dikwijls de stekker uittrekken gecodeerd programma controleer uw abonnement heb ik dan beeld maar, als ik dan wissel van kanaal begint het opnieuw (geen beeld ).Als ik de kaarten test in een ander toestel,ik bedoeld de kaarten niet de cams werken ze perfect (denson).

Ik had enkel een matrix cam, en draaide met versie 1.4. 080 99.9% probleemloos!

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

software versie:1.4

Revisie:214.104

bootloader versie:1.8.0

Hier werk ik mee,maar het raadsels is 2 maanden werkt die goed en nu milja.......Wat ik nu ook gedaan heb is alleen de aston met tv-vl.kaart erin werkt goed steek ik de cd kaart erin geen beeld en ook de kaart van tv-vl. in de cam van cd werkt niet, ook niet als ik hem in de bovenste gleuf of de onderste duw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...