Ga naar inhoud

[Satelliet] Oude Combi-pakket voorzien van Film 1 HD, betekent verlies van o.a. Extreme sport

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

k heb vorige week een e-mail ontvangen van Canal Digitaal dat ik als COMBIPAKKET gebruiker het Film 1-HD en Sport 1 HD erbij kon krijgen. Via de website de HD check gedaan en vervolgens binnen een uur inderdaad die kanalen erbij.

Echter, vanaf dat moment ben ik ook kanalen kwijt. Het gaat o.a. om Extreme Sport, Yacht and Sail, Eurosport 2, etc. Dat zijn kanalen die vallen onder het poolse pakket geloof ik. Om zeker te weten dat dit nog gewoon werkte even een collega van me gebeld die al jaren precies hetzelfde pakket als ik heeft. Hij had de kanalen nog wel.

Vanmorgen het 035 nummer gebeld zoals dat in de brief en e-mail stond. Hier kreeg ik een eikel aan de telefoon die mij verwees naa de algemene voorwaarden, want hierin zou staan dat je bij activatie van de extra HD kanalen automatisch de rest zou kwijtraken.

Vervolgens maar het echte helpdesknummer gebeld. Hier was het zeer druk, dus zou teruggebeld worden. En inderdaad, 30 mnuten later was dat ook zo.

De dame vond het ook een vreemd verhaal, mede omdat ik nog wel de oude prijs betaal, maar er nu minder voor krijg. Zij is intern bij Canal digitaal aan het bellen geslagen, maar daar is men ook even kwijt wat hier nu aan de hand is. Het wordt nu intern uitgezocht. Over een week moet ik nog maar eens terugbellen of hopen dat ik inmiddels weer gewoon beeld zal hebben. Ik was trouwens de eerste hiermee.

Dus mochten er nog meer personen dit hebben, dan weet je wat er speelt en zou er zeker over gaan bellen.

Geplaatst:

Deze 3 zenders had je met een combipakket volgens mij nooit kunnen hebben... daar deze in het entertainmentpakket zaten. Je hebt "jaren" geluk gehad.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Zou kunnen, maar ken dus nog meer personen die dit pakket hebben (en nog steeds hebben) waarbij deze kanalen er dus gewoon bij zitten. Het heeft trouwens ook gewoon op de website gestaan bij het Combipakket dat deze kanalen erbij hoorde. Alleen bestaat dit pakket nu niet meer, dus kan je ook niet meer kijken wat er in zat.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Deze 3 zenders had je met een combipakket volgens mij nooit kunnen hebben... daar deze in het entertainmentpakket zaten. Je hebt "jaren" geluk gehad.

Volgens mij zaten deze zenders in de Combi-kielzog van het Tele2-voetbalkanaal.
Het zijn "restjes" die bij de eerste de beste verandering in de pakket alsnog worden opgeruimd. Is mij ook overkomen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Telefoontje heeft dus toch geholpen. Inmiddels weer alle kanalen beeld. ook is dit nu weergegeven in m'n abo overzicht op de website.

Er stond eerst:

Basis-pakket contract tot 31-03-2010

HDTV-pakket contract tot 31-01-2008

Film1 Sport1-pakket HD contract tot 31-03-2010

Er staat nu:

Combi-pakket (HD) contract tot 31-03-2010

HDTV-pakket contract tot 31-05-2008

Zo te zien hebben ze een nieuw pakket gemaakt.

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Ik heb het zelfde pakket en bij mij zijn ze nog nooit weggeweest.. Ze horen er wel degelijk gewoon bij hoor...

Maar ik geef toe:

Als CDS iets doet met je pakket is het altijd spannend.. Doet 'ie ut of doet 'ie ut niet??

Geplaatst:

ook bij mij was het geen hd kanalen erbij, maar hd kanalen inplaats van de reguliere sd kanalen!?

na telefonisch contact is mij verzekerd dat sd en hd beiden moeten werken. Na weer een kaart update doet alles het hier inderdaad.

allemaal bellen denk ik.(035-6466866, normaal tarief)

groeten frank

Geplaatst:

Nu heb ik ook een combi pakket, en kreeg ook de brief om gratis over te zetten naar de HD kanalen, alleen ik er niet uit maken dat de SD kanalen ook nog blijven werken, dat is mij niet helemaal duidelijk en het staat ook niet in de brief.

groeten,JBnl

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen