Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Richting aangeven is moeilijk met al die goedkope auto's.

Ze hebben blijkbaar geen richtingaanwijzer meer aan de rechterzijde.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

• Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Gast hummiesat
Geplaatst:

Bij Duitse auto's is richtingaanwijzers een optie.

En aan de rest hierboven, blijf vooral lekker doorzagen over een rotonde 3/4 rond nemen. Ik blijf niet aan het herhalen dat het ook om figuren gaat die slecht 1/4 of 1/2 rond gaan. Buiten dat nog steeds onzin als je kijkt wanneer men al blijft staan wachten voor het oprijden van een rotonde. Als je met twee mensen tegelijk een rotonde oprijdt zit er minstens 1/4 rotonde tussen dus wachten is in veel gevallen overbodig.

Geplaatst:

laat ik hier als Belg nog aan toevoegen dat ik jullie verkeerspleinen levensgevaarlijk vind. probleem is dat wij denken een rotonde op te rijden, en voordat we er erg in hebben worden we er weer afgesmeten (waar het niet nodig is) of botsen we op de auto links van ons, wat mij al een paar keren bijna is overkomen.

pas na een tijdje had ik door dat dit eigenlijk "lussen" zijn waar voorsorteren van levensbelang is.

en dan zwijg ik nog van de wirwar aan wegmarkeringen die op zo'n verkeersplein aanwezig is.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

Volgens mij hebben heel veel nederlanders er ook problemen mee.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Jean-Claude
laat ik hier als Belg nog aan toevoegen dat ik jullie verkeerspleinen levensgevaarlijk vind. probleem is dat wij denken een rotonde op te rijden, en voordat we er erg in hebben worden we er weer afgesmeten (waar het niet nodig is) of botsen we op de auto links van ons, wat mij al een paar keren bijna is overkomen.
pas na een tijdje had ik door dat dit eigenlijk "lussen" zijn waar voorsorteren van levensbelang is.
en dan zwijg ik nog van de wirwar aan wegmarkeringen die op zo'n verkeersplein aanwezig is.

Volgende keer eerst maar eens de situatie goed overzien voordat je ergens heen gaat.
Als jij het pas na enkele keren doorhad hoe het moet geeft mij al genoeg aan hoe je met het verkeer bezig bent.
Of je nu Belg of Nederlander bent. Dat maakt niet uit.
Geplaatst:

dikke onzin - de eerste keer dat je dit gebeurt ben je totaal verrast. Zo'n verkeerspleinen BESTAAN NIET in België, en ik heb ze in Frankrijk, Spanje en Duitsland ook nog nooit tegengekomen. Op een rotonde mag je zoveel rondjes draaien als je wil en je hebt voorrang op al het verkeer. Zo'n verkeersplein kondigt zich aan als een rotonde, maar voordat je weet wat er aan de hand is zit je in de flank van de auto naast je. Neem maar van mij aan dat je je op zo'n ogenblik rot schrikt en achteraf zeg je bij jezelf "wat voor een komiek rond punt was dat" ? De tweede keer let je al wat beter op maar dan heb je nog niet door dat je links moet voorsorteren als je een driekwart cirkel moet uitvoeren.

vanaf de derde keer merk je dan de voorsorteerborden op en snap je de bedoeling ervan. Die borden bestaan ook bij ons, maar hebben niet dezelfde betekenis als bij jullie, het zijn gewoon informatieborden die de diverse uitgangen van de rotonde aankondigen zonder dat je daarom bij ons moet voorsorteren.

al bij al is het toch even wennen als je als buitenlander voor het eerst in nederland gaat rondrijden.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

En hier tekent zich de volgende groep af. Namelijk zij die blijkbaar geen verkersborden kunnen lezen. Bij die verkeerspleinen staat altijd al een paar 100mtr van te voren aangegeven welke rijbaan waar naartoe leidt. Hoezoe moeilijk?

Deze groep vertoond trouwens ook grote overeenkomsten met mensen die pal voor een afslag vol op de rem trappen en rustig de tijd nemen om toch nog maar even op de kaart te kijken. Er zijn er zelfs die dit presteren op een snelweg... Tjsa...

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Geplaatst:

zeg jongens, lees mijn text nog eens, ja.

staat er allemaal duidelijk in uitgelegd, en meer woorden ga ik er niet aan vuil maken.

Geplaatst:
dikke onzin - de eerste keer dat je dit gebeurt ben je totaal verrast. Zo'n verkeerspleinen BESTAAN NIET in België, en ik heb ze in Frankrijk, Spanje en Duitsland ook nog nooit tegengekomen. Op een rotonde mag je zoveel rondjes draaien als je wil en je hebt voorrang op al het verkeer. Zo'n verkeersplein kondigt zich aan als een rotonde, maar voordat je weet wat er aan de hand is zit je in de flank van de auto naast je. Neem maar van mij aan dat je je op zo'n ogenblik rot schrikt en achteraf zeg je bij jezelf "wat voor een komiek rond punt was dat" ? De tweede keer let je al wat beter op maar dan heb je nog niet door dat je links moet voorsorteren als je een driekwart cirkel moet uitvoeren.
vanaf de derde keer merk je dan de voorsorteerborden op en snap je de bedoeling ervan. Die borden bestaan ook bij ons, maar hebben niet dezelfde betekenis als bij jullie, het zijn gewoon informatieborden die de diverse uitgangen van de rotonde aankondigen zonder dat je daarom bij ons moet voorsorteren.
al bij al is het toch even wennen als je als buitenlander voor het eerst in nederland gaat rondrijden.

Kijk dan uit als je ooit Nijmegen in rijdt... hier is in het centrum een enorme rotonde met 12 (6 af 6 op) uit en ingangen. Het listige is hier dat verkeer welke de rotonde oprijdt voorrang heeft op het verkeer dat er al rijdt.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sjattuh
Kijk dan uit als je ooit Nijmegen in rijdt... hier is in het centrum een enorme rotonde met 12 (6 af 6 op) uit en ingangen.

Baas boven baas laugh

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen