Ga naar inhoud


[Qbox HD] ... ineens weer ZEER interessant ...?


yvessr

Aanbevolen berichten

Ik lees zopas op enkele forums dat er een nieuwe image (enigma2) zou beschikbaar zijn, waarmee RaDaR 4.0 cam zou ondersteund worden, inhoudend dat niet alleen CCcam full compatibel zou zijn maar tevens alle o.a. C+, Bis, Al Jazeera sport, SRG, FreeXTV,... paketten zonder share zouden opengaan ...!

Lijkt me een bijzonder interessant apparaat te worden...

graag kommentaar van iemand met enige ervaring met deze ontvanger ???

 

 

Vu+ Zero: OpenPli 8.3

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ziet er inderdaad interessant uit.

 

Even voor de duidelijkheid, als je een reactie op deze topic geeft houdt je dan wel aan de boardregels....

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat houd dit precies in, kun je iets meer vertellen aub. Tevens zorgt dit ook voor de oplossing dat je meer dan twee keer dezelfde tuner kan inbouwen. Nu kun je nog maar één tuner van iedere soort erin doen maar niet 2x dvb-c en 1xdvb-s.

 

 

Dreambox DM8000SSCC Rev 1.3 2010 + 500GB Maxtor Diamondmax

Philips Cineos 42PFL9703D/10, AC Ryan Mini, Yamaha RX-V667 + Canton Movie 125 MX, PS3, wat spaarlampen en een deurbel

Link naar reactie
Delen op andere sites

De interne diablo cam wordt met de Radar software geactiveerd, waardoor men een ruimer aanbod heeft aan educatief kijken, met name exotische pakketten.

 

Dit lost nog altijd niet de problemen op dat de 2 tuners maar beperkt bruikbaar zijn (mits men de juiste volgorde hanteert in de slots) en 3 tuners al helemaal niet, terwijl dat juist het interessante aan deze ontvanger was.

 

Het blijft een veredelde combo ontvanger zoals zovelen en dus te duur als men deze ontvanger gaat vergelijken met de diverse beschikbare combo's.

 

De diablo cam kan meerwaarde hebben, als men net dat exotische pakket zoekt.

 

 

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hallo allemaal ik heb een Qbox hd heb ik card sharing maar

alle free canalen ontvangst Perfect Canalen met card sharing

ontvangt slecht weet iemend wat ik er aan kan doen heeft iemand ervaring hoor ik graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...