Gast babbiiii Geplaatst: 10 maart 2010 Geplaatst: 10 maart 2010 Ik heb mijn dreambox aangesloten via scart naar mijn lcd tv toe.Nu wil ik in de uiterste hoek in de huiskamer een kleine tv zetten.Kan ik die op de dreambox ook aansluiten alleen via die tulpstekkertjes.Dus op tv 1 tv uit dan op de kleine tv,tv kijken.
Gast 1664 Geplaatst: 10 maart 2010 Geplaatst: 10 maart 2010 Ja, maar... beide uitgangen staan parallel over fysiek 1 uitgang. Het signaal verzwakt dus, en dat geeft een zichtbare verslechtering van het beeld op beide tv's. (ook als er 1 uit staat)
Gast babbiiii Geplaatst: 10 maart 2010 Geplaatst: 10 maart 2010 weet je dat heel zeker anders haal ik zo lange kabel niet.
Gast 1664 Geplaatst: 10 maart 2010 Geplaatst: 10 maart 2010 Origineel bericht van: babbiiii weet je dat heel zeker anders haal ik zo lange kabel niet. Nee, want ik heb het niet met jouw db500 geprobeerd, maar met de mijne... ( zo'n lange kabel geeft nog meer verlies)
Greatone Geplaatst: 10 maart 2010 Geplaatst: 10 maart 2010 Draadloos scartsysteem moet ook te doen zijn. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
APPLE Geplaatst: 10 maart 2010 Geplaatst: 10 maart 2010 Origineel bericht van: 1664 Ja, maar... beide uitgangen staan parallel over fysiek 1 uitgang. Het signaal verzwakt dus, en dat geeft een zichtbare verslechtering van het beeld op beide tv's. (ook als er 1 uit staat) je kunt wel een scart splitter met versterker kopen! (prijs ca 110 euro)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen