Ga naar inhoud


[Pioneer] Multicam edit 3.0


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Multicam edit 3.0 met nederlandse other.lang in upload 1 van duck gezet, het viel mij trouwens op dat oude multicam files van kuba. Goed met de versie 2.8 te lezen zijn en nieuwe kuba multicam files met de 3.0 versie.

Hiermee bedoel ik S*C* K*y*

 

Greetings Vaguato

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit is eerder geplaatst door Satori

 

Multicam edit 3.0 is tbv een nieuwe flash. (Versie 2.2). Deze kun je extraheren in 'other settings. Let echter op: De oude multicam files (ext_eep) werken niet met deze 2.2 flash. Daarnaast kun je ook de oude ext_eep files niet editen met 3.0. Bij de pool staan inderdaad verschillende 2.2 eeprom versies. Oa de Kuba.

Samengevat:

- Multicam Edit 2.8d is de laatste versie die met de oude flashfiles (1.0 en 2.0) werken en waarmee je de oude eeprom files kunt editen

- De nieuwe Multicam 3.0 is tbv flash versie 2.2 en de nieuwe eeprom files die bij 2.2 horen.

 

Uit de beschrijving kan ik opmaken dat de BEEF systemen ondersteund worden. Dit staat eigenlijk voor BE EF, hetgeen 2 hex waaarden zijn, die blijkbaar iets zeggen over de Pioneer firmware. (Dit is mij nog niet helemaal duidelijk. Mijn pools is erg beperkt). Dit systeem zou Irdeto beter moeten ondersteunen.

 

Groeten

Satori

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...