waveman Geplaatst: 10 maart 2010 Geplaatst: 10 maart 2010 Sinds vannochtend heb ik de nieuwste versie van Avast4home er in gezet, even ervoor heb ik post gekeken zonder probleem. Nu komt outlook xpres met "fout" nadat ik m'n WW heb ingetikt. Heb Avast hier al van op de hoogte gebracht maar nog geen reactie gehad, meer mensen die Avast gebruiken ?
Sjattuh Geplaatst: 10 maart 2010 Geplaatst: 10 maart 2010 Ja, op 3 pc's met Outlook en WMail, no problemo's hier. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
waveman Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Geplaatst: 10 maart 2010 Gelukkig heb ook ik meerdere pc's want op de versie van Avast met blauw(4.8 versie) balletje geen probleem, nu hij rood(5.0) is (de nieuwe versie dus)heb ik het probleem met 2 pc's. greettzz
Penthe Geplaatst: 10 maart 2010 Geplaatst: 10 maart 2010 Dan ga je toch over naar Microsoft Security Essentials dan heb je dit soort ellende niet meer, en is prima gratis anti virus/spyware/malware tool.
Sjattuh Geplaatst: 10 maart 2010 Geplaatst: 10 maart 2010 Origineel bericht van: waveman Gelukkig heb ook ik meerdere pc's want op de versie van Avast met blauw(4.8 versie) balletje geen probleem, nu hij rood(5.0) is (de nieuwe versie dus)heb ik het probleem met 2 pc's. greettzz Alle drie rood, en ik hoor die vrouwen stem veel liever Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
waveman Geplaatst: 27 april 2010 Auteur Geplaatst: 27 april 2010 Omdat mijn probleem nog steeds niet is op gelost vraag ik mede Avast gebruikers of ze vanavond 19.40uur een update van Java hebben gehad ? Deze werd geblokkeerd door Avast vanwege een rootkit, het is zo dat Avast behoorlijk agressief is als het om .exe bestanden gaat, wie heeft dit gehad en weet de oplossing....mvg
Sjattuh Geplaatst: 27 april 2010 Geplaatst: 27 april 2010 Ik heb totaal geen problemen, ik heb onlangs Avast Internet Security erbij aangeschaft en ook hier geen problems. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
waveman Geplaatst: 27 april 2010 Auteur Geplaatst: 27 april 2010 K'snap er geen bal van, ik gebruik al meer dan 6 jaar Avast. De Avast boys heb ik om opheldering gevraagd aangezien ik eerst dacht dat het aan m'n firewall lag, nog steeds geen antwoord. Een telefoontje zal denk wel beantwoord worden. En Sjattuh, ook nog geen update van Java gehad ? Zojuist weer geprobeerd en wederom geblokkerd vanwege de aanwezige rootkit (denk dat dit niet waar is) in de update.
Sjattuh Geplaatst: 28 april 2010 Geplaatst: 28 april 2010 Mijn laps updaten Java automatisch, die stonden al op versie 6 update 20, en die draaien op Avast Free. Net mijn server handmatig Java geupdate, daar draait Avast Internet Security op, en ook hier geen problemen. Ik heb net voor je nog e.e.a. getest maar hier loopt alles goed, downloads, updates, VPN, FTP, Mail etc. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Sjattuh Geplaatst: 28 april 2010 Geplaatst: 28 april 2010 Kun je de exacte melding geven wie je krijgt en eventueel een error log? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
waveman Geplaatst: 29 april 2010 Auteur Geplaatst: 29 april 2010 Heb gisteren avond geprobeerd terug te antwoorden....ik kwam niet op sat4all !! Ondanks de rootkit detectie die de installatie stopte heeft hij er toch java 6.20 opgezet. De java DIR besnuffeld en niets gevonden.....maar nu die post nog !
waveman Geplaatst: 23 juni 2010 Auteur Geplaatst: 23 juni 2010 Het probleem is op gelost! Door dat er een verandering van poort "in" 995 bij avast 5.0 is ontstaan heb ik deze veranderd in poort "110" !! Nu hoef je niet de scanner meer uit te zetten, overigens blijkt dat dit probleem zich alleen bij Zonnet en Versatel gebruikers voordoet...
Gast Kimble Geplaatst: 23 juni 2010 Geplaatst: 23 juni 2010 Sun Java geeft idd wel meer problemen zo links en rechts. In een ander topic kreeg ik een volledig ander programma niet eens van mijn pc. Nadat ALLE versies, updates etc van Java waren verwijderd mocht ik pas weer dat programma verwijderen. Nu blijkt dus Java ook nog eens met je poorten aan de wandel te gaan. Je zou bijna gaan zeggen om het process Java te stoppen (killen) als een programma het niet gebruikt. Er zijn browsers die het als add-on hebben. Maar wat moet Java met die poorten. Als die JUCHECK die poorten gebruikt dan zou je in je hostfile 127.0.0.1 www.sun.com kunnen zetten. Vraagt om nader onderzoek.
Gast Kimble Geplaatst: 23 juni 2010 Geplaatst: 23 juni 2010 De service die start en de boosdoener met Avast 5.0 is: HKLM\..\Run: [sunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe Kijk eens naar start > uitvoeren en type dan "msconfig" <ENTER> Knip en plak je gegevens eens van het tabblad opstarten in een tekstbestandje. Plaats die eens hier via bestandsbeheer. Komen er wel uit....toch
waveman Geplaatst: 23 juni 2010 Auteur Geplaatst: 23 juni 2010 Beste, deze mededeling is zogezegd ...vers... op het Avast forum verschijnt de oplossing morgen wellicht ? greettzz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen