Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds vannochtend heb ik de nieuwste versie van Avast4home er in gezet, even ervoor heb ik post gekeken zonder probleem.

Nu komt outlook xpres met "fout" nadat ik m'n WW heb ingetikt.

Heb Avast hier al van op de hoogte gebracht maar nog geen reactie gehad, meer mensen die Avast gebruiken ?


Geplaatst:

Gelukkig heb ook ik meerdere pc's want op de versie van Avast met blauw(4.8 versie) balletje geen probleem, nu hij rood(5.0) is (de nieuwe versie dus)heb ik het probleem met 2 pc's. greettzz

Geplaatst:
Origineel bericht van: waveman
Gelukkig heb ook ik meerdere pc's want op de versie van Avast met blauw(4.8 versie) balletje geen probleem, nu hij rood(5.0) is (de nieuwe versie dus)heb ik het probleem met 2 pc's. greettzz


Alle drie rood, en ik hoor die vrouwen stem veel liever smile

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

  • 1 maand later...
Geplaatst:

Omdat mijn probleem nog steeds niet is op gelost vraag ik mede Avast gebruikers of ze vanavond 19.40uur een update van Java hebben gehad ?

Deze werd geblokkeerd door Avast vanwege een rootkit, het is zo dat Avast behoorlijk agressief is als het om .exe bestanden gaat, wie heeft dit gehad en weet de oplossing....mvg

Geplaatst:

Ik heb totaal geen problemen, ik heb onlangs Avast Internet Security erbij aangeschaft en ook hier geen problems.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

K'snap er geen bal van, ik gebruik al meer dan 6 jaar Avast.

De Avast boys heb ik om opheldering gevraagd aangezien ik eerst dacht dat het aan m'n firewall lag, nog steeds geen antwoord. Een telefoontje zal denk wel beantwoord worden.

En Sjattuh, ook nog geen update van Java gehad ?

Zojuist weer geprobeerd en wederom geblokkerd vanwege de aanwezige rootkit (denk dat dit niet waar is) in de update.

 

Geplaatst:

Mijn laps updaten Java automatisch, die stonden al op versie 6 update 20, en die draaien op Avast Free.

 

Net mijn server handmatig Java geupdate, daar draait Avast Internet Security op, en ook hier geen problemen.

 

Ik heb net voor je nog e.e.a. getest maar hier loopt alles goed, downloads, updates, VPN, FTP, Mail etc.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Heb gisteren avond geprobeerd terug te antwoorden....ik kwam niet op sat4all !! Ondanks de rootkit detectie die de installatie stopte heeft hij er toch java 6.20 opgezet.

De java DIR besnuffeld en niets gevonden.....maar nu die post nog !

  • 1 maand later...
Geplaatst:

Het probleem is op gelost!

Door dat er een verandering van poort "in" 995 bij avast 5.0 is ontstaan heb ik deze veranderd in poort "110" !!

Nu hoef je niet de scanner meer uit te zetten, overigens blijkt dat dit probleem zich alleen bij Zonnet en Versatel gebruikers voordoet...

Geplaatst:

Sun Java geeft idd wel meer problemen zo links en rechts. In een ander topic kreeg ik een volledig ander programma niet eens van mijn pc. Nadat ALLE versies, updates etc van Java waren verwijderd mocht ik pas weer dat programma verwijderen.

 

Nu blijkt dus Java ook nog eens met je poorten aan de wandel te gaan.

 

Je zou bijna gaan zeggen om het process Java te stoppen (killen) als een programma het niet gebruikt. Er zijn browsers die het als add-on hebben.

 

Maar wat moet Java met die poorten. Als die JUCHECK die poorten gebruikt dan zou je in je hostfile 127.0.0.1 www.sun.com kunnen zetten.

 

Vraagt om nader onderzoek. shocked

Geplaatst:

De service die start en de boosdoener met Avast 5.0 is:

 

HKLM\..\Run: [sunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe

 

Kijk eens naar start > uitvoeren en type dan "msconfig" <ENTER>

 

Knip en plak je gegevens eens van het tabblad opstarten in een tekstbestandje. Plaats die eens hier via bestandsbeheer.

 

Komen er wel uit....toch

 

 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...