Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo mijn zyxel van telfort valt om de 3 a 4 dagen in storing wat er dan gebeurt is dat er een rode lamp brand bij internet

als ik de backup terug zet brand die nog steeds maar waneer ik achter reset en alles weer instel zo als die was kan ik weer paar dagen verder

Is wel irritant om de paar dagen alles weer met de hand in te stellen wat heb ik aan zyxel hangen is dream 800,600,PS3 en een ipcamera enig idee wat het kan zijn en waar ik het moet zoeken alvast bedankt voor de tips die zijn van harte welkom

Geplaatst:

Ik neem aan dat je pc er ook aan hangt.

Download je torrents?

Die slibben je zyxel ook dicht tot dat internet verbinding weg valt.

Anders kijk eens in de log files van de zyxel.

Geplaatst:

Tja kan rotzooi op de lijn zijn, maar ook het modem.

Neem contact op met Telfort en laat ze de lijn controleren.

En vraag of het modem (gratis) geruild kan worden.

Zo niet ...

kheb hier nog een Zyxel P2602R D1A (analoog, 1 x LAN 2 * VOIP) ter overname liggen.

gr. Erik

Geplaatst:

zal eve de kabels vervangen en heb nog een Zyxel P2602R D1A zelf thuis staan maar wil juist geen router tussen hebben als het met niewe kabels niet lukt moet ik toch weer overgaan naar Zyxel P2602R D1A maar ik laat het wel hooren na een week testen iedereen alvast bedankt

Geplaatst:

Heb hetzelfde probleem gehad en de provider heeft de max download iets naar beneden gezet. Modem reageerde toen perfect.

Even kortsluiten met je provider.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hallo heb de kabels van de isra punt naar de modem vervangen en sinsdien geen last meer van gehad ik denk dat de kabels een slechte contact had maar wat het ook was ben nu blij dat het voor bij is iedereen nogmaals bedankt

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen