Mojo Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Origineel bericht van: Greatone Die van mij is niet moddervet hoor, slechts 800 gram boven haar normale gewicht Hoeveel mag een chihuahua wegen dan? :D You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
pasing Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Origineel bericht van: Greatone Ben benieuwd hoeveel de politiepaarden per jaar uitwerpen, waar overigens geen belasting voor betaald wordt en die mogen gewoon op straat poepen, moet je eens met een hond doen als ze het zien,..........
Alventali Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Origineel bericht van: Mojo Origineel bericht van: Greatone Die van mij is niet moddervet hoor, slechts 800 gram boven haar normale gewicht Hoeveel mag een chihuahua wegen dan? :D Chihuahua's staan bekend als de kleinste hond ter wereld, maar Ze kunnen zeer fel en scherp zijn tegen andere honden.soortgenoten worden in het algemeen goed geaccepteerd. Ze zijn wantrouwig tegenover vreemden. Hun gewicht zit tussen de 1,5 en 3 kg. Hun voorhoofden zijn groot. Bron http://nl.wikipedia.org/wiki/Chihuahua_(hond)#Kenmerken Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen