Gast photon7227 Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Weet iemand of de drivers voor de Smargo al geintegreerd zijn in de huidige firmware versies of moeten we die drivers er nog handmatig opzetten? Dit vraag ik vanwege wat moeilijkheden die worden ondervonden met het gebruik van een Smargo usb reader in de Azbox om bijvoorbeeld Ziggo te ontvangen. De bedoeling is om met alléén een Azbox(eventueel met Smargo usb reader daarin)Ziggo te kunnen ontvangen. De volgende regel in bijvoorbeeld CCcam.cfg moet natuurlijk wel een duidelijke verwijzing hebben, zodat de Azbox ook weet wat hij ermee doen moet: SERIAL READER : /dev/ttyUSB0 smartreader+ Ik ben maar een leek op dit gebied, dus alle hulp is welkom. Mocht iemand tips of een stappenplan hebben met betrekking tot het ontvangen van betaalde Ziggo of CAIW kanalen, ik zou het zeer appreciëren als iemand die met mij zou willen delen. Het gebruik van een cs server wil ik het liefst vermijden.
D_liver Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Drivers zitten in de firmware Citaat: Het gebruik van een cs server wil ik het liefst vermijden. Test eens de laatste multicas dan deze heeft een fix voor Ziggo Multicas V1.62D-A01 Dan kan de kaart gewoon in de kaartlezer en heb je geen smargo nodig 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Gast photon7227 Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Dank voor uw tip, maar dit werkt helaas niet voor CAIWay... Wat wel vreemd is, ze gebruiken immers dezelfde codering. Is er misschien iemand die de betaalzenders van CAIW werkend heeft gekregen op de Azbox zonder CS?
D_liver Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Zelfde codering andere ident ( 0606 ipv 0604 of 0602 ) Daar zal het um wel aan liggen, maar Cccam kan ook maar dan inderdaad laten verwijzen naar die smargo ( werkt die kaart wel in een smargo? ) Misschien dat er nog iets toegevoegd moet worden aan CCcam.cfg voor die 0606, geen idee heb niet zo'n kaart 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
VluggeW Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Hallo, In volgende MultiCAS release is Caiway kaart ook te gebruiken. Vermoed dat die vanavond of morgen uitkomt. Greetz
VluggeW Geplaatst: 14 maart 2010 Geplaatst: 14 maart 2010 Hallo, Zoals beloofd gisteren of vandaag een nieuwe MultiCAS. Waarschijnlijk zit hier Caiway ondersteuning in maar heb nog geen changelog gezien. te downloaden via plugin menu en dan azboxworld.com Greetz
VluggeW Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Hallo, Er is bevestigd dat Caiway kaart werkt in de interne kaartlezer van de Azbox via laatste MultiCAS. Greetz
Fredo Geplaatst: 27 maart 2010 Geplaatst: 27 maart 2010 Het is beter het multicas nummer erbij te noemen v1.62D-A03 met een foute site krijg je andere multicas versies bedenk dat even als je weer post Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen