Hifreak Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Hallo, Al een tijdje heb ik een geleende Satlook digital in de kast staan om mijn Technisat Multitenne echt goed uit te richten. Als ik de Satlook aansluit zie ik alleen maar beeld en signaal van de Asta 19,2 verschijnen hoe kan ik de Diseq schakelaar laten schakelen???(van de gebruiksaanwijzing word ik ook niet echt veel wijzer dan een menu item(diseq)waarna word verwezen). Alvast bedankt voor de goede uitleg, Marcel
vGnp Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Origineel bericht van: Hifreak hoe kan ik de Diseq schakelaar laten schakelen??? Je kunt toch via menukeuze 5 (DiSEqC) kiezen welke LNB je wilt? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast wanderer Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 weet het niet zeker maar ik dacht dat er een draaiing in de lnb's zat: 19E lnb 1 13E lnb 2 23E lnb 3 28E lnb 4
Hifreak Geplaatst: 11 maart 2010 Auteur Geplaatst: 11 maart 2010 Vgnp Bedankt voor je reactie. Kan je wat dudelijker zijn na het indrukken van het Diseq menu. M.v.g. Marcel
vGnp Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Volgens mij (ik heb geen Multitenne dus ben niet 100% zeker) kun je in menu 5 (DiSEqC) de LNB kiezen volgens het lijstje dat Wanderer heeft geplaatst. Ik gebruik zelf nooit de DiSEqC optie, maar sluit mijn Satlook altijd direct aan op een LNB. Kan dat ook bij een Multitenne? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
vGnp Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Origineel bericht van: wanderer weet het niet zeker Volgens deze pdf heb je gelijk. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen