pa3cfz Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Heb een nieuwe Hd tv gekocht, maar krijg er geen Hd zenders in. Nu weet ik niet of ik er wel de juiste software in heb. De gegevens zijn: Homecast HS 5101 CI Model ID 5020020000 HW versie 1.09.00 SW versie 1.07.1A Wie kan me op het goede spoor zetten vg pa3cfz
Gast Henri Aalten Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Kijk eens hier: http://www.myhomecast.nl/?action=pagina&id=4
pa3cfz Geplaatst: 11 maart 2010 Auteur Geplaatst: 11 maart 2010 Bedankt voor het meedenken, maar daar ben ik al geweest Mijn homecast HS5101 CI staat er niet bij. Wel een andere type CD en USB maar denk niet dat die software geschikt is voor mijn 5101 CI. In ieder geval bedankt gr pa3cfz
Gast Henri Aalten Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Neem anders even contact op met de importeur Bij mij weten, CI CD staat er bij
Gast aart44 Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Origineel bericht van: Henri Aalten CI CD staat er bij Ja maar vermoedelijk heeft hij de Duitse versie zal wel iets goedkoper geweest zijn. Maakt niet uit maar we komen niet verder als je niet eerst zegt wat je ingesteld heb en hoe met geen HD zenders komen we niet verder. Dus heb je in plaats van DVB-S bij je freqentie DVB-S2 geselecteerd en dan ook 5/6 of 9/10. Dus als voorbeeld waar de meeste hD zenders van CDS op zitten, 11856 V 27500 5/6 DVB-S2 QPSK en nu weet ik niet of er een PILOT funktie op zit kijk of hij op AAN of UIT moet staan anders heb je geen signaal daarna op zoeken en hij zou HD zenders moeten vinden.Hier staat het pakket van CDS met freqenties.
pa3cfz Geplaatst: 11 maart 2010 Auteur Geplaatst: 11 maart 2010 @ Henri Ja dat weet ik dat CI en CD er bij staat, maar het gaat mij enkel om de CI versie. @ Aart44 Ik weet niet of het een Duits versie is hij is al enkele jaren oud en gekocht bij ***geen-reclame*** in Zoetermeer. Heb altijd gedacht dat het een Ned versie zou zijn, maar dat terzijde, het beeld is heel goed op Astra en de overige satellieten. Maar de HD zender krijg ik er niet toegevoegd. De CDS pakket hoeft voor mij niet (ben geen lid) als ik het Duits en Eng talingen maar kan ontvangen. Ik zal wel wat over het hoofd zien, dit is ook nieuw voor mij. Zal kijken of er een Pilot functie op zit. In ieder geval bedankt. gr PA3CFZ
abrahamsat Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Hij [hs5101 ci]staat vermeld bij preisuchmachine.de sateliet DVBs HDTV ,mischien dat je verder komt,
Gast aart44 Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Origineel bericht van: pa3cfz De CDS pakket hoeft voor mij niet (ben geen lid) als ik het Duits en Eng talingen maar kan ontvangen. Bij ZDF en ARD moet in ieder geval de PILOT op AAN staan maar nu weten we nog niet wat je precies zelf ingevuld hebt. Best kans dat de hele transponder er niet in staat dan kun je die bij handmatig zoeken wel toevoegen en daarna scannen.Hier dan alle freqenties van de HD zenders.
pa3cfz Geplaatst: 11 maart 2010 Auteur Geplaatst: 11 maart 2010 Bedankt aart44 voor de tip, had n.l de pilot niet aan staan. Nu kan ik eindelijk genieten van HD zenders gr pa3cfz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen