Pedro4 Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 Wat is nou eigenlijk het verschil tussen gemini project 4.7 en open pli? Of is dat moeilijk te beschrijven en misschien wel verschil van smaak? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
thea Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 hallo. HET KOMT ALLEMAAL OP HET ZELFDE NEER, wat je leuk en lekker vind dat neem je toch?. maaaar we worden ook een beetje gek gemaakt van, dit is het, of je moet dat neemen. het is wat ik zij wat je leuk vind of lekker. en wat je zelf vind. grt t wat een hobby.
Gast Sinbad Geplaatst: 11 maart 2010 Geplaatst: 11 maart 2010 probeer ze allebei en kijk wat jij fijner vindt,ik ben zelf al jaren een tevreden gemini klant gr Sinbad
spongebob Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 probeer zeker ook eens LT6. Dat is voor mij de leukste image! dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
iMikey Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Ik gebruik al een tijdje de Dream Ellite black hole image .,. errug fijn en, maar dat is mijn mening, de allermooiste skins. DM8000 Vaste opstelling Astra1, Astra2 en Astra3
Gerard 76 Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Origineel bericht van: Pedro4 Wat is nou eigenlijk het verschil tussen gemini project 4.7 en open pli? Of is dat moeilijk te beschrijven en misschien wel verschil van smaak? OpenPli is nederlands. wat ik een groot voordeel vind van openpli is dat de txt ondertitels errug mooi worden weergegeven.
Pedro4 Geplaatst: 12 maart 2010 Auteur Geplaatst: 12 maart 2010 oke. Ik merk wel dat er over elke image wel iets te zeggen is. Voor en nadelen. Ik weet eigenlijk de verschillen nog niet. Ik ga binnenkort wel wat proberen. Bedankt voor jullie reacties. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Gast Sinbad Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Origineel bericht van: iMikey Ik gebruik al een tijdje de Dream Ellite black hole image .,. errug fijn en, maar dat is mijn mening, de allermooiste skins. Zeker E2 img en skin?want ik ben al een tijdtje opzoek naar een mooie img/skins voor mijn 7000s maar dat is moeilijk te vinden.
iMikey Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Yep, dat is een E2 img DM8000 Vaste opstelling Astra1, Astra2 en Astra3
BushWhacker Geplaatst: 13 maart 2010 Geplaatst: 13 maart 2010 Origineel bericht van: Pedro4 Wat is nou eigenlijk het verschil tussen gemini project 4.7 en open pli? Of is dat moeilijk te beschrijven en misschien wel verschil van smaak? OpenPLi werkt erg goed met een DVB-C tuner. De meeste andere images missen nogal wat zenders met het automatisch zoeken. DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013) DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)
Ron Geplaatst: 13 maart 2010 Geplaatst: 13 maart 2010 Als je de cables.xml uit de Pli pakt en die in een andere image zet, zal dat met die image waarschijnlijk net zo goed werken. Er zijn weinig verschillen, behalve dat Gemini tegen alles waar open source voor staat in, hun code niet openbaart (GPL violation) en Pli dat nu niet meer doet door middel van Open Pli. Pli hield vroeger de code ook voor zichzelf, maar op een gegeven moment werd daar iemand wakker en heeft het juiste ding gedaan. Om die reden gebruik ik nu dus met veel plezier Open Pli. Een klasse actie van het Pli team! Ron
Littlesat Geplaatst: 13 maart 2010 Geplaatst: 13 maart 2010 OpenPli is open. Iedereen kan in feite zelfs zijn image bouwen en aanpassen en terug committen. De meeste andere images zijn gesloten. Daar kom je niet zomaar aan de sources en er zijn dingen die ze geheim houden... Bij OpenPli krijg je ook elke dag een vers image volgens de laatste stand. Bij andere images kun je daar vaak 3 maanden tot een half jaar op wachten... Een OpenPli image kan wel eens een dag niet stabiel zijn, maar gaat wel mee met de laatste inovaties. Een ander gesloten image loopt achter met de inovaties maar kan daarom iets stabieler zijn. Vul maar rustig aan... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen