Ga naar inhoud

de leren bekleding nieuw maken

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ben op zoek naar een produkt dat oudere leren bekleding

nieuw leven in blaast, heb is wat gezien op televisie in wheeelers dealers

wie kan my adviseren

Geplaatst:

Hoi,

Ik zit in het vak dus kan je wel van advies voorzien.

Iets meer info is dan wel nodig zoals waar zit het betreffende leer op wat zijn de beschadigingen en hoe oud is het een en ander.

Een foto zou erg welkom zijn vooral een detail foto.

Maar in het algemeen mag je stellen dat het repareren van leer door de genoemde middeltjes van de tv slechts van korte duur is.

Groetjes.......

Geplaatst:
Origineel bericht van: bobelen
ben op zoek naar een produkt dat oudere leren bekleding
nieuw leven in blaast, heb is wat gezien op televisie in wheeelers dealers

wie kan my adviseren

Moet je eens naar die grote €€€€€€ firma gaan, daar verkopen ze een prima setje, komt er weer goed uit te zien

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

Eerst olie Leder olie

dan met zadelzeep vijf of zes keer wassen

de olie er twee dagen in laten trekken dat ook met de was beurten doen

het wordt iets donkerder van kleur maar het leer gaat weer leven

Groeten Fred.

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Geplaatst:

Wat voor leder praten we hierover?

Autoleder?

Dat is oa mijn dagelijkse werk.

Geef eens wat meer info.

Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!!

Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2

Geplaatst:

hoi,

vind het wel lol, de experts vragen om meer info en de "leken" verwijzen gelijk naar middeltjes van de tv of internet.

Dus nogmaals van een expert laat die middeltjes en welgemeende oplossingen links liggen je hebt er geen bal aan anders dan een lege beurs en een desillusie

En mijn expertise bestaat uit meer dan 30 jaar ervaring als gediplomeerd meubelstoffeerder.

groetjes................

Geplaatst:
Citaat:
"leken" verwijzen gelijk naar middeltjes van de tv of internet.

Inderdaad ik ben een leek, maar ik ben ook een ervaringsdeskundige, en geef dan ook mijn ervaringen weer in mijn antwoord, dat ik reclame maakte dat had ik niet in de gaten, gewoon daar waar ik mijn product gekocht had.

Citaat:
de experts vragen om meer

Ga gerust je gang "expert" met je 30 jarige ervaring en natuurlijk zul je wel gelijk hebben, maar IK ook blush

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

Ga gerust je gang "expert" met je 30 jarige ervaring en natuurlijk zul je wel gelijk hebben, maar IK ook blush

Zal ik dan de eer maar aan jou laten als ervaringsexpert.......maar als het nu eens fout gaat ben je er dan ook met je eigenwijze denkwijze....

voorbeeld waar hebben we het over aniline semi aniline leer...watergedragen verf of....zal ik doorgaan of neem je het over...ervaringsexpert......

Geplaatst:

bedankt voor alle info, maar svp te tips van de prof,

wat ik moet bestellen svp naar pm

vast bedankt

Geplaatst:

en anders wil ik ook wel wat meer info.

het gaat bij mij om autostoelen die waarvan de buitenste wangen uit wit leder bestaat en het zitvlak uit stof.

ze hebben ooit eens een oude kast opnieuw geschuurd terwijl deze cabrio ook in de zelfde ruimte stond met de kap open.

al het fijne houtstof is op de bekleding gekomen, vochtig geworden en niet direct schoongemaakt.

tevens is het leer uitgedroogd en gebarsten...

ik wil dus niet het topic overnemen..... maar geef eens wat meer info over de diverse ledersoorten en hun behandelingen....

DB 7000 met pli-jade, DB 500 met pli-jade.

DB 600( image ?), VU + Duo met open-pli

philips 6073 / nokia 9500/ humax 5400 ci ( staat stuk in de kast, wie is er handig??)

Geplaatst:

het is licht creme leder zit in een jeep, niet beschadigd ca 5 jaar oud, kleine barstjes en wil gewoon het leer weer mooi maken,

en wil weten war het beste product hier voor is want ik heb het nog nooit bij de hand gehad

vast dank voor de info

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen