lucdec2 Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Ik had graag de Lacie netwerkmediaplayer gekocht. Zou deze kunnen gemount worden aan de dreambox ? http://www.lacie.com/nl/products/product.htm?pid=11389 Wie heeft al een mediaplayer gemount aan zijn dream? graag type dank
antonlamers Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 ja dat zou moeten kunnen. via de netwerk browser mounten. VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
albertmol Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Origineel bericht van: lucdec2 Wie heeft al een mediaplayer gemount aan zijn dream? graag type dank Popcorn Hour C-200 DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85 Control4 Home Automation
mr_rolin Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Bij mij werkt een HDX-1000 prima. Mvg, Rolin DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden. Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel.
cellie Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 popcorn hour a-110 Assumption is the mother of all fuckups
Tonskidutch Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 nu begrijp ik het als nieuwkomer toch ook niet meer helemaal! de dreambox is toch een Multimediabox ? die kan toch gewoon media bestanden op een interne/externe hdd of NAS afspelen ? danwel via vlc op PC en vlc plugin op dreambox afspelen ? ciao A Forest The Cure
lucdec2 Geplaatst: 12 maart 2010 Auteur Geplaatst: 12 maart 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch nu begrijp ik het als nieuwkomer toch ook niet meer helemaal! de dreambox is toch een Multimediabox ? die kan toch gewoon media bestanden op een interne/externe hdd of NAS afspelen ? danwel via vlc op PC en vlc plugin op dreambox afspelen ? ciao als ik een avi afhaal van internet, dan speel ik hem af, zoals je zegt met die vlc plugin, soms gaat dit perfect, soms vlieg ik er enkele keren uit, het hangt waarschijnlijk af, hoe de avi gemaakt is. In ieder geval vindt ik het vervelend, halfweg de film opnieuw te moeten starten, doorspoelen enzo, daarom graag een goede mediaplayer erbij dacht ik , en eerst even uw ervaringen vragen. neen, een avi op een nas is volgens mij niet afspeelbaar op mijn dm500+ daarvoor heb je juist vlc nodig op je pc. ik vind dit een groot gemis aan de dm
Tonskidutch Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 tja zo zijn de media formaten nu eenmaal beperkt door huidige images + software+ en codecs alsmede de cpu en geheugen capaciteit (realtime of on the fly converteren dat is wat anders) (wellicht nog wat dingetjes die als beperking gelden zoals de bron zelf) maar mbt dat gegeven is het dus zinloos een derde speler in de ring te plaatsen... of je moet het gewoon leuk vinden met dmm met mediaplayer en met data - media formaten te blijven knutselen ciao A Forest The Cure
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen