Ron Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Internet Service Provider Virgin Media uit groot Brittannië blokkeert sinds enige tijd toegang tot de Digitale TV website www.sat4all.com. Virgin noemt sat4all een illegale piraterij website en kan om die reden volgens eigen zeggen hun abonnees geen toegang meer verstrekken tot het IP adres van de sat4all webserver. Het internet is opgezet als platform voor onbeperkte informatievoorziening. Het is begrijpelijk dat illegale sites zoals kinderporno sites op last van justitie worden geblokkeerd, maar deze sat4all blokkering wordt door de ISP zelf uitgevoerd zonder enige juridische onderbouwing. Op sat4all.com zijn illegale zaken nadrukkelijk niet toegestaan. Sat4all vraagt hun leden dringend om te helpen door een bezwaar te schrijven naar deze internet service provider, daar Virgin Media UK op de bezwaren van sat4all zelf gewoonweg niet reageert. ** Dat is inmiddels niet meer nodig. Dit probleem heeft dankzij al jullie email nu plotseling wel de aandacht bij Virgin. Zie ook: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads..._UK#Post1812718 Bron: sat4all.com
Gast Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Origineel bericht van: _Ron Sat4all vraagt hun leden dringend om te helpen door een bezwaar te schrijven naar deze internet service provider, daar Virgin Media UK op de bezwaren van sat4all zelf gewoonweg niet reageert. Net het verhaal per mail ontvangen en gelijk een mailtje gestuurd richting Virgin. Dit gaat inderdaad te ver. Ik hoop dat vele leden ook even een minuut de tijd nemen om een mailtje te sturen, zodat dit idiote besluit wordt terug gedraaid!
Littlesat Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Misschien kan dit draadje... http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads..._be#Post1728808 Wel eens een aanleiding zijn??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Op 1 van de mailadressen kwam een foutmelding terug: IMPORTANT- UNDELIVERED MESSAGE (KMM34468927I15977L0KM) Van: Virgin Media Web Team (webteam@virginmedia.co.uk) Verzonden: vrijdag 12 maart 2010 11:17:29 Aan: ****** IMPORTANT - your e-mail has not been delivered. To contact Virgin Media, please complete the contact form on our web-site http://www.virginmedia.com
Ron Geplaatst: 12 maart 2010 Auteur Geplaatst: 12 maart 2010 Origineel bericht van: Littlesat Misschien kan dit draadje...http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads..._be#Post1728808 Wel eens een aanleiding zijn??? Tja, maar dat is alles behalve illegaal!
Ron Geplaatst: 12 maart 2010 Auteur Geplaatst: 12 maart 2010 Origineel bericht van: ron1872 Op 1 van de mailadressen kwam een foutmelding terug: IMPORTANT- UNDELIVERED MESSAGE (KMM34468927I15977L0KM) Van: Virgin Media Web Team (webteam@virginmedia.co.uk) Verzonden: vrijdag 12 maart 2010 11:17:29 Aan: ****** IMPORTANT - your e-mail has not been delivered. To contact Virgin Media, please complete the contact form on our web-site http://www.virginmedia.com Vreemd, ik niet. Het kan ook via dit formulier:https://help2.virginmedia.com/assets/customer_zone/complaintformCZ.html of naar: domain_admin@virgin.com
Zatter Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Of naar postmaster@virginmedia.com met het verzoek om de e-mail door te zenden aan het Webteam. Erg vreemd gedrag dat Virginmedia geen berichten wil ontvangen van niet-klanten van Virginmedia. DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.
Skysurfer Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Ook ik heb 2 mails verstuurd en van 1 kwam het i.d.d. terug.
Gast skystar Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Weet niet wat ik hierop moet zeggen maar ligt er maar net aan wat je onder piraterij verstaat. Martin
Antwan Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 IMPORTANT - your e-mail has not been delivered. To contact Virgin Media, please complete the contact form on our web-site http://www.virginmedia.com This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. postmaster@sat4all.tv Ik heb nu 3 emails verzonden , maar geen komt aan. Gr Antwan
Ron Geplaatst: 12 maart 2010 Auteur Geplaatst: 12 maart 2010 support@virgin.net careers@virginmediatv.co.uk enquiries@virgin1.co.uk twitter@virginmedia.co.uk neil.berkett@virginmedia.co.uk steve.burch@virginmedia.co.uk fiona.stuart@virginmedia. co.uk sam.horrocks@virginmedia.co.uk Ostheimer@virginmedia.co.uk complaint@VirginMediaComplaints.co.uk richard.williams@virginmedia.co.uk
Gast roger4007 Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Origineel bericht van: Antwan IMPORTANT - your e-mail has not been delivered. To contact Virgin Media, please complete the contact form on our web-site http://www.virginmedia.com This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. postmaster@sat4all.tv ziet er bijna uit als een auto replay
Antwan Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Out of Office AutoReply: Abuse Please note I am out of the office on Annual Leave until Monday 15th March. In my absence please contact my IR colleague, Sam Horrocks at sam.horrocks@virginmedia.co.uk Williams, Richard (GPS) (richard.williams@virginmedia.co.uk) Zo dus deze werkt dus ook niet . Ik zal er nog maar wat proberen , de aanhouder wint zegt men. Gr Antwan
Antwan Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Helaas maar waar, alles komt gewoon weer terug. This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. steve.burch@virginmedia.co.uk --Doorgestuurd bericht in de bijlage To: steve.burch@virginmedia.co.uk CC: postmaster@sat4all.tv Subject: Abuse Date: Fri, 12 Mar 2010 12:17:31 +0000 Jammer maar dit werkt niet! Gr Antwan
prutsie Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Nou zal ik wel tegen zere bene gaan schoppen, maar het staat willekeurig welke internet provider toch vrij wat ze wel, en niet door willen geven ?? In NL krijg je bij veel providers ook een beperkte vorm van internet aangeboden. Diverse poorten worden "dichtgezet" zonder dat de klant hier om vraagt. Virgin bestempelt Sat4all als een "piraten" website. Het zij zo. Sat4all is een Nederlandstalig board, er zal bijna geen Engelsman te vinden zijn die Sat4all interessant vind. En zijn er Engelsen met een Virgin abonament die toch op Sat4all willen komen dan kan dat altijd via een proxy. Of Virgin dit nu wel of niet wil. Virgin is trouwens denk ik niet de eerste provider die Sat4all bewust blokkeert. In Letland (LVnet ???) kon ik geen directe verbinding krijgen met S4a. Via een proxy werkte het prima. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen