highlander53 Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Ik dit wil best versturen, maar welke email is nu goed! highlander53 from ireland VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8
satwan Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Het lijkt erop dat ze niet van vragen over dit kwalijke gedrag van zichzelf gediend zijn. Grtz. satwan
Ron Geplaatst: 12 maart 2010 Auteur Geplaatst: 12 maart 2010 Origineel bericht van: prutsie Nou zal ik wel tegen zere bene gaan schoppen, maar het staat willekeurig welke internet provider toch vrij wat ze wel, en niet door willen geven ?? In NL krijg je bij veel providers ook een beperkte vorm van internet aangeboden. Diverse poorten worden "dichtgezet" zonder dat de klant hier om vraagt. Tussen een poortje dicht zetten om hacks en misbruik te voorkomen of gewoon bewust de verbinding naar een ander internet IP adres blokkeren zit nogal een verschil en zou door een ISP nooit geblokeerd mogen worden. Een Internet Service provider is geen Internet Service provider meer als hij delen van dat internet blokkeert. Dat gaat tegen alles in waar het internet voor staat! Ron
fred33 Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Precies! We moeten met z'n allen niet de kant op gaan als een China, Saudie Arabie of een Iran, waar Internet gewoon het internet niet meer is. (om welke reden dan ook). Hebben ze (VirginMedia) ergens op een website ofzo bevestigd dat ze sat4all.com bewust blokkeren? Fred P.S. ik ga het op een ander manier proberen ze te bereiken, u hoort nader.
Ron Geplaatst: 12 maart 2010 Auteur Geplaatst: 12 maart 2010 Deze email stuurde ze naar hun klant, een Nederlander die daar woont en hier over geklaagd had: KANA EMAIL REF: 19742566 Thanks for getting in touch about an issue with your Virgin Media service. Please accept my sincere apologies for the current issue you are experiencing. The website you are attempting to access contains information regarding "hacking" cable boxes, and as such we cannot allow regular access to this site. If there's anything else we can help with, please let us know. Kind regards, Adam Boardman Econtact Support Team Virgin Media KANA EMAIL REF:19742566 For help and support with Virgin Media services you should find the following link useful: http://www.virginmedia.com/help/ Can we also recommend checking our service status page http://status.virginmedia.com alternatively call our free phone service status line for information on service affecting issues. The free phone service status line number is 0800 561 0061
Littlesat Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Citaat: Tja, maar dat is alles behalve illegaal! Maar het gaat wel over het werkend maken van een Sky-UK kaartje op een Dreambox?!?! Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
highlander53 Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 In Ireland kan ik jullie homepage gewoon bekijken. VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8
Ron Geplaatst: 12 maart 2010 Auteur Geplaatst: 12 maart 2010 Maar jij zit dan ook niet bij Virgin maar bij Eircom. Toch fijn om te weten. Ron
VriezeNet® Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Deblokkeer verzoek is verstuurd naar Virgin Media, ik hoop dat deze kleine bijdrage resulteerd in het opheffing van de blokkade. Succes!!!
TangoBravo Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Is het niet zo dat de klant die nu "afgesloten" is, de beste kaarten in handen heeft om hier iets tegen te doen? Wat zijn zijn mogelijkheden? Als hij een rechtsbijstandsverzekering heeft zou hij via die weg eens navraag kunnen doen bijvoorbeeld? T B
Ron Geplaatst: 12 maart 2010 Auteur Geplaatst: 12 maart 2010 Ik denk dat we beter de media in UK kunnen informeren over deze toestanden. Dat heeft veel meer effect dan een juridisch getouwtrek tussen een reus en een dwerg. Ron
Gast skystar Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Is niet nodig denk ik. Net even het WWW bekeken en daar staan best wel wat openbaringen. Gelijk zal je niet krijgen denk ik. Martin
Ron Geplaatst: 12 maart 2010 Auteur Geplaatst: 12 maart 2010 Laat ons meedelen in jouw opgedane kennis!
Gast skystar Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Hoe wil je het hebben? Lees regel 4 huisregels, kijk dan even bij terms of conditions virgin media punt F kopje A en dan http://www.radioandtelly.co.uk/satellitetv.html outside the UK. Denk dan dat het geheel duidelijk wordt, is beter dan mensen negatief te benadelen. Martin
Ron Geplaatst: 12 maart 2010 Auteur Geplaatst: 12 maart 2010 Hier op het forum (mits het binnen onze regels past).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen