Jan58 Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Ik heb sinds enkele dagen het volgende probleem met de receiver. Als ik hem nu aanzet, staat hij telkens vanzelf al op het menu. Ik moet dan eerst op A drukken en dan op menu om bij de normale zenders te kunnen kijken. Dit heb ik dus iedere keer, zeer vreemd ineens. Wat zou dit kunnen zijn ? Als ik eenmaal weer op een zender sta dan gaat het weer goed. Dus bij eerst uit en daarna aan krijg ik telkens eerst het menu te zien. Graag jullie deskundige hulp hiermee ??!!! bvd Jan
satencom Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 doe je de stroom er helemaal af ,wand dan kan dit ook gebeuren dan lijk het er op dat de back-up batterij het heeft begeven Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
ton2207 Geplaatst: 13 maart 2010 Geplaatst: 13 maart 2010 Heeft hij bij mij ook wel eens gedaan. De tuner wil dan volgens mij dat je de zenders opnieuw inlaadt. Dus, dat zou ik als eerste proberen via de fastscan lijst. Wat niet beter wordt, blijft niet goed.
satencom Geplaatst: 13 maart 2010 Geplaatst: 13 maart 2010 Origineel bericht van: ton2207 Heeft hij bij mij ook wel eens gedaan. De tuner wil dan volgens mij dat je de zenders opnieuw inlaadt. Dus, dat zou ik als eerste proberen via de fastscan lijst. ja dat klopt dat kan hij ook proberen ik had hier ook een Philips met dit probleem zenders er in probleem op gelost Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
John77 Geplaatst: 14 maart 2010 Geplaatst: 14 maart 2010 Origineel bericht van: Jan58 Ik moet dan eerst op A drukken en dan op menu om bij de normale zenders te kunnen kijken. Dus in plaats van op A te drukken, gebruik de OK toets, de zenders worden opnieuw geladen (duurt even) en daarna weer ok kiezen.
scotty Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 canal heeft een nieuwe zenderlijst voor de snel scan, de hd kanalen zien ergens er bij tussen gezet, b.v. pro7 is opgeschoven van 108 naar 158 en dmax van 138 naar 188. na die tijd geen last meer met het menu.
PHVB Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 De DSR2211 en 2221 doen dit ook. Waarschijnlijk krijgt de receiver een melding dat er een nieuwe kanalen lijst is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen