boaz Geplaatst: 12 maart 2010 Geplaatst: 12 maart 2010 Ik heb recent de HD kanalen geactiveerd via de website. Dit werd per mail bevestigd. Alleen, geen beeld. Diverse heractivaties, geen resultaat. Mailtje naar CD gestuurd. Enkele dagen later per post bevestiging van activatie en zowaar, zonder enige actie mijnerzijds, beeld op de HD kanalen. Nog enkele dagen later antwoord per mail van CD: _________________________________________________________ Naar aanleiding van uw email schrijven wij u het volgende. U geeft aan dat merendeels van de HD-zenders niet werken bij u. Wij vinden dit erg vervelend voor u. Tevens geeft u aan dat uw zenderlijst up to date is. Echter moeten wij u mededelen dat u wel uw zenderlijst opnieuw moet inladen, zodat de gecodeerde zenders ongecodeerd worden. Excuses voor het ongemak. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service Kijk voor veelgestelde vragen aan de Klantenservice op www.canaldigitaal.nl/vragen Voor vragen over satellietontvangst en hulp of advies van andere schotelbezitters adviseren wij u te kijken op ***geen-reclame*** Met vriendelijke groet, Klantenservice CanalDigitaal ___________________________________________________________ Kanalen opnieuw scannen om decodering te activeren...... jaja, misschien op die CD boxjes. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
boaz Geplaatst: 13 maart 2010 Auteur Geplaatst: 13 maart 2010 Origineel bericht van: Henri Aalten Heel deskundig ?? Ja, en als ze nog tenminste naar Sat4All zouden verwijzen....... VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Marco275 Geplaatst: 13 maart 2010 Geplaatst: 13 maart 2010 Als je dit antwoord krijgt en je hebt daarna beeld was het idd een vakkundig antwoord.
krui21 Geplaatst: 13 maart 2010 Geplaatst: 13 maart 2010 Bij mij zijn ze al 14 dagen bezig om de hd-kanalen te activeren op mijn tweede kaart. Heb al zeker acht keer een medewerker gesproken om de hd zenders aan te laten zetten, maar krijg iedere keer een ander antwoord: 1. Uw tweede kaart is nog niet te activeren omdat we eerst alle eerste kaarten verwerken. 2. Ze gaan binnen nu en zeven dagen aan, we zijn nu 14 dagen verder en nog steeds niet. 3. De technische dienst is er nu naar aan het kijken, hou hem op sbs6 gaan zo aan. 4. Vanaf 15 maart zullen ze gaan werken. 5. Mijn antwoord: laat maar gaan met die hd-kanalen !!! Als ik een top-pakket wil laten activeren lukt dat wel binnen 30 minuten, en nu wil ik op mijn tweede kaart met familiepakket en thema-zenders ook de hd-zenders, maar dat wordt te moeilijk omdat ze daar waarschijnlijk te weinig aan verdienen. Prima dan niet...!!!
GeniusX Geplaatst: 13 maart 2010 Geplaatst: 13 maart 2010 Kan je verhaal niet volgen, zou handig zijn als je wat meer zinnige informatie geeft over welke ontvanger en evt firmware. Kan je eigelijk wel 23.5E ontvangen?
Gast calculator Geplaatst: 13 maart 2010 Geplaatst: 13 maart 2010 Te weinig aan verdienen? Je moet toch ook op je extra smartcard de volle mep betalen voor het HD pakket?
krui21 Geplaatst: 13 maart 2010 Geplaatst: 13 maart 2010 Vreemd verhaal ? uiteraard kan ik 23.5 ontvangen anders hoef ik daar geen abbo aan te vragen. En wat betreft te weinig verdienen...ik heb nu een abbo op het themapakket die dus binnenkort in het familie-pakket komt. En zou ik dus voor 5 cent extra het hd-pakket op mijn tweede kaart willen hebben. Ligt het nu aan mij, of snappen jullie mijn vraag ook niet: Ik heb een hoofdkaart met familiepakket + themakanalen, en een tweede kaart met familiepakket + themakanalen. Op de hoofdkaart en tweede kaart heb ik het hd-pakket aangevraagd, op de hoofdkaart was dat geen probleem, maar op de tweede kaart lukt dat niet.
jimny Geplaatst: 13 maart 2010 Geplaatst: 13 maart 2010 Origineel bericht van: krui21 Vreemd verhaal ? uiteraard kan ik 23.5 ontvangen anders hoef ik daar geen abbo aan te vragen. En wat betreft te weinig verdienen...ik heb nu een abbo op het themapakket die dus binnenkort in het familie-pakket komt. En zou ik dus voor 5 cent extra het hd-pakket op mijn tweede kaart willen hebben. Ligt het nu aan mij, of snappen jullie mijn vraag ook niet: Ik heb een hoofdkaart met familiepakket + themakanalen, en een tweede kaart met familiepakket + themakanalen. Op de hoofdkaart en tweede kaart heb ik het hd-pakket aangevraagd, op de hoofdkaart was dat geen probleem, maar op de tweede kaart lukt dat niet. Als je thema pakket hebt naast je familiepakket dan ontvang je het voledige thema pakket zolang je dit pakket niet hebt opgezegd afhankelijk hoelang je thema pakket nog loopt. Het is een misverstand dat je denkt dat het thema pakket wordt geintregreerd in het familiepakket Echter als je op je tweede smartkaart ook de HD pakket wilt ontvangen dan zou ik in jou geval even bellen met cd
boaz Geplaatst: 13 maart 2010 Auteur Geplaatst: 13 maart 2010 Origineel bericht van: GeniusX Kan je verhaal niet volgen, zou handig zijn als je wat meer zinnige informatie geeft over welke ontvanger en evt firmware. Kan je eigelijk wel 23.5E ontvangen? Probleem zat niet bij mij, maar bij CD. Ondanks de mail met bevestiging dat het geactiveerd was bleef het zwart. Pas na een schriftelijke bevestiging (U hebt een nieuw jaarcontract ivm HD) was er beeld, dus zonder dat ik ook maar iets zelf deed. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Bolliebol Geplaatst: 15 maart 2010 Geplaatst: 15 maart 2010 Jemig, Ik heb bijna hetzelfde antwoord gekregen. Alleen zijn bij mij de Thema kanalen foetsie. Direct een boos antwoord terug, maar tot op heden geen reactie van die stumperds. We wachten maar weer g e d u l d i g ....af.
HD_freak Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Origineel bericht van: krui21 Vreemd verhaal ? uiteraard kan ik 23.5 ontvangen anders hoef ik daar geen abbo aan te vragen. En wat betreft te weinig verdienen...ik heb nu een abbo op het themapakket die dus binnenkort in het familie-pakket komt. En zou ik dus voor 5 cent extra het hd-pakket op mijn tweede kaart willen hebben. Ligt het nu aan mij, of snappen jullie mijn vraag ook niet: Ik heb een hoofdkaart met familiepakket + themakanalen, en een tweede kaart met familiepakket + themakanalen. Op de hoofdkaart en tweede kaart heb ik het hd-pakket aangevraagd, op de hoofdkaart was dat geen probleem, maar op de tweede kaart lukt dat niet. Wellicht is het slimmer om eens te gaan kijken naar andere mogelijkheden om een 2e tuner te voorzien van een gedecodeerd signaal. Wie Smart is snapt wat ik bedoel. Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.
krui21 Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 Nu na drie weken en het negende telefoontje zijn op mijn tweede kaart eindelijk de hd-zenders geactiveerd, en geloof het of niet, maar ook de thema kanalen werken nog op deze kaart. Kostte weer 25 minuten, maar na dat de medewerker van canal digitaal nog eens ging informeren bij een collega zijn daadwerkelijk de hd-zenders aangezet... Hulde !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen