de vrije fries Geplaatst: 13 maart 2010 Geplaatst: 13 maart 2010 hoi, volgens een scrollende tekst maakt cnn bekent te stoppen per 1 april met haar analoge uitzendingen via de astra 19,2. men is dan alleen nog digitaal te ontvangen. ook komt er weer een transponder vrij voor digitale uitzendingen via de astra 19,2. groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
Gast patje7of9 Geplaatst: 13 maart 2010 Geplaatst: 13 maart 2010 Wanneer zullen ze eens in breedbeeld uitzenden want BBC world zendt al een tijdje uit in 16:9. CNN Int. heeft ook nog niet eens bekend gemaakt wanneer ze in HD gaan uitzenden,BBC World zal volgens de laatste info tegen 2012 in HD uitzenden,nog wat geduld dus.
Ou-Tannu Geplaatst: 14 maart 2010 Geplaatst: 14 maart 2010 mooi.. weer ruimte voor 5 Digitale nettten Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Sjattuh Geplaatst: 14 maart 2010 Geplaatst: 14 maart 2010 Ik vind 1 april altijd een datum waar ik liever op wacht om te zien of het waar is, i.p.v. als voor waar aan te nemen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast patje7of9 Geplaatst: 14 maart 2010 Geplaatst: 14 maart 2010 Origineel bericht van: Sjattuh Ik vind 1 april altijd een datum waar ik liever op wacht om te zien of het waar is, i.p.v. als voor waar aan te nemen. Dit bericht is wel degelijk juist dat men gaat stoppen met de analoge doorgifte ervan. Er zelf een site aangemaakt in het duits zie hier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen