Edwin R Geplaatst: 13 maart 2010 Geplaatst: 13 maart 2010 Hallo, In mijn menu heb ik waarschijnlijk een instelling veranderd waardoor de applicaties verdwenen zijn. Normaal gesproken stond er tussen instellingen en Blue Panel applicaties met toegang tot de webbrowswer, Google Maps en Youtube. Weet iemand welke instelling ik heb gewijzigd? Alvast bedankt!!!
likus Geplaatst: 13 maart 2010 Geplaatst: 13 maart 2010 Screensaver niet, maar om het wiel niet opnieuw uit te vinden: Klikkie DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-TQnap NAS TS-210 Canal Digitaal & DigitenneWavefrontier T55 / Triax 88met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411
Edwin R Geplaatst: 13 maart 2010 Auteur Geplaatst: 13 maart 2010 Bedankt voor je reactie, maar dit bedoel ik niet. In het hoofdmenu stond applicaties. Daar stond ook de webbrowser in om de DB op afstand te benaderen. Het heeft duws niets met de screensaver te maken..
Gast MiLo Geplaatst: 13 maart 2010 Geplaatst: 13 maart 2010 Menu, instellingen, systeem, diversen, menu mode -> Expert. (ik vind het een stomme "feature" die menu mode)
Edwin R Geplaatst: 13 maart 2010 Auteur Geplaatst: 13 maart 2010 Haha, Milo is mijn held vandaag!!! Bedankt het is gelukt!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen