Gast Gman2oo6 Geplaatst: 13 maart 2010 Geplaatst: 13 maart 2010 Geen Wake-Up on timer vanuit deep-sleep [hardwarematig niet mogelijk] mooi en nu even goed nagelezen en wat zijn ze vergeten in te bouwen een low-power processor en wat blijkt er komt of een Hardware upgrade. even een kleine regel van hun zelf Citaat: As a consequence (for the misleading daa sheet), Marusys will offer (deliver for free?) an 'easy to install' service-kit, to enable scheduled recording out of the deep standby mode to vu+ duo owners. en ze zullen ook nog een nieuwe rev uitbrengen waarschijnlijk aan het einde van dit jaar ( voor het zelfde probleem ) dus zolang dit er nog niet is kun je alleen maar je box aan laten staan wil je recordings laten starten die je ingeplant hebt
Noud Geplaatst: 13 maart 2010 Geplaatst: 13 maart 2010 Waar heb je deze wijsheid van daan? en hoe kom ik aan zo'n dng VU+ duo&duo2 Visiosat astra 1,2,3 & hotbird & DVB-T FTAGroetjes Noud
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 13 maart 2010 Geplaatst: 13 maart 2010 Origineel bericht van: Noud Waar heb je deze wijsheid van daan? en hoe kom ik aan zo'n dng bij de hoofd leverancier op het support forum kan hier geen link plaatsen helaas zal je even een pm sturen
Noud Geplaatst: 13 maart 2010 Geplaatst: 13 maart 2010 Graag!!! VU+ duo&duo2 Visiosat astra 1,2,3 & hotbird & DVB-T FTAGroetjes Noud
wdekler Geplaatst: 14 maart 2010 Geplaatst: 14 maart 2010 Dit is goed nieuws! Kan je de link ook naar mij mailen?
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 14 maart 2010 Geplaatst: 14 maart 2010 Hmm net even de regels na gelezen maar dit is 1: Geen reclame 2: Geen commerciële site dus ik ga er vanuit dat ik deze link wel mag plaatsen bij deze dus : Vu Uitleg Upgrade pakket voor hardware fout Mocht het nou toch niet mogen dan verwijder deze berichtgeving maar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen